jening Hallo, Ik heb van een familielid de opdracht gekregen om zijn fotolaboratorium uit te breiden. Voordat ik alles op eBay verkoop, vraag ik het liever eerst hier, waar misschien interesse is. De uitrusting bestaat uit de volgende apparaten: - Kaiser-reprotafel RT 1 met reproverlichting RB 5000 en transformator - Kaiser kleurenvergroter VCP 3502 System-V 4402 - Kaiser dia-kopieerset - Kaiser donkerekamerlamp - Kaiser filterhouder voor vergroters 4495 - Kaiser reproplaat - Durst DES 100 CA Color Analyzer - Greymaster PA320 Kunze - Jobo Lift CPE2 - Jobo Vario Print 6840 - Jobo Variocopy - Jobo Varioformat met testprinter - Kindermann RC-droger 30 - Osram DUKA 50 donkerekamerlamp - Paterson 35 mm proofprinter - Paterson Micro-focuszoeker - Rowi afknijpapparaat - Gossen Sixtolab belichtingstimer - Tetenal filtercalculator - Therma Phot ACP200 - Wallner TAT2032 belichtingstimer en nog veel meer! Ik stuur graag meer foto's per e-mail. Als je interesse hebt, neem dan contact met mij op. Het liefst verkoop ik de hele set in één keer. Maar losse verkoop is ook mogelijk. Met vriendelijke groet jening
linhof Hallo! Wat kost de CPE2 inclusief lift? Is hij helemaal in orde? Draait hij in stand 1 met een gevulde fles nog normaal of al een beetje stroef? Bedankt h.m.hoedl@aon.at
jening Hallo, Aangezien ik geen prijsvoorstel heb, verzoek ik u om een offerte. Wat de technische kant betreft, kan ik alleen zeggen dat de apparatuur niet erg vaak is gebruikt. Ik kan de werking van de afzonderlijke apparaten niet beoordelen, aangezien ik niet eens weet hoe ze moeten worden bediend. Mocht er echter iets defect zijn, krijgt u uiteraard uw geld terug. Met vriendelijke groet, I. Jenz
cfb_de kosten? orde? moeilijk? Inconsistent. Je boycot de Shift-toets helemaal, of helemaal niet. Met vriendelijke groeten, Franz
cfb_de - Kindermann RC-droger 30Daar kunnen we het eens over hebben. Stuur me alsjeblieft een indicatieve prijs via een privébericht, dan kijken we verder. Met vriendelijke groeten, Franz
haeberlein Ik kan de Therma Phot ACP200 aanbevelen als je niet met bakjes wilt ontwikkelen. Zelf heb ik het grotere model 302 Vario en ben er erg tevreden over. Je stopt het papier er na de belichting in, zet het licht aan en na een tijdje komt het ontwikkeld weer naar buiten. Je hoeft het alleen nog maar af te spoelen en te drogen. Als ik de ruimte had, zou ik de Therma Phot ACP200 als reserve aanschaffen. Groeten, Rene