TeeGee [size="4"]Ik verkoop een Canon EF 50 mm f/1,8 II in nieuwstaat, inclusief de bijbehorende originele zonnekap ES 62. Ik heb deze lens in 2003 nieuw gekocht, maar er vrij weinig mee gefotografeerd; je kunt hem dus met een gerust hart als nieuw beschouwen. Het is in uitstekende staat en werkt perfect. Ik verkoop het alleen omdat ik wil overstappen op de 1,4. Vriendschapsprijs op het forum: 90 € (plus verzendkosten naar keuze) VERKOCHT! [/size]
bernhardmangelsgmxde zonder dat ik nu je vriendschappelijke bedoelingen in twijfel wil trekken... maar ik ben bijna drie jaar geleden begonnen met ongeveer 90
TeeGee zonder dat ik nu je vriendschappelijke bedoelingen in twijfel wil trekken... maar ik ben bijna drie jaar geleden begonnen met ongeveer 90
bernhardmangelsgmxde zonder dat ik nu je vriendschappelijke bedoelingen in twijfel wil trekken... maar ik ben bijna drie jaar geleden begonnen met ongeveer 90
TeeGee Ten eerste heb ik me hier niet aangemeld om iets te verkopen. Dat dit mijn eerste bericht hier was, is toeval. Ten tweede heb ik hier helaas geen marktplaats gevonden, maar wel andere verkoopthreads op hetzelfde forum. Ten derde wilde je toch niet over de prijs discussiëren, maar doe je dat nu toch, wat bij mij de indruk wekt dat je die alleen maar omlaag wilde drukken. Dat is immers de gebruikelijke truc. Als je geen interesse hebt in het product, houd je dan alsjeblieft op de achtergrond. Hier kan iedereen zijn eigen oordeel vormen. Ten vierde zal de lens zeker binnenkort op eBay verschijnen als er in de diverse forums geen geïnteresseerde wordt gevonden; daar heb ik helemaal geen probleem mee.
bernhardmangelsgmxde Toeval dus... dat kan best zo zijn, maar mijn eerste indruk was in ieder geval: Pas aangemeld op het forum (5 dagen), eerste bericht meteen een verkoopadvertentie; vervolgens een "vriendschapsprijs", die mij niet echt vriendelijk leek, integendeel. (vooral omdat ik dezelfde lens nieuw voor minder heb gekocht, ach ja, ik had de korting over het hoofd gezien). Omdat ik zoiets (me dus op een forum aanmelden om spullen tegen een relatief hoge prijs te verkopen en dat dan ook nog als een daad van vriendschap te zien) al vaker heb gezien... en ik dat niet als bijzonder "goede stijl" beschouw, heb ik hier mijn mening gegeven. Misschien was dat wat voorbarig. Als ik je daarmee onrecht heb aangedaan, spijt me dat. Maar dat ik de prijs naar beneden wilde drukken... wat moet ik nou met een tweede yoghurtbeker?
cfb_de Wat moet ik nou met een tweede yoghurtbeker?Er een lepel in steken en leeglepelen. Met vriendelijke groeten, Franz
bernhardmangelsgmxde Yoghurtbekeris een min of meer gangbare 'koosnaam' voor de EF 1,8 50 mm, die verwijst naar het lichte ontwerp ervan.
cfb_de Mooi zo. "namir" bespaart zijn vrouw daarmee de afwas van één lepel. Met vriendelijke groeten, Franz