Hallo beste klanten,
we hebben nu een nieuwe catalogus.
Ik weet zeker dat velen van jullie de oude, fraai vormgegeven catalogus zullen missen – ik in ieder geval wel.
Maar tegenwoordig doet men het nu eenmaal anders. De efficiëntie die hierdoor toeneemt, is immers iets waar jullie dagelijks om vragen in de vorm van scherpe prijzen.
De nieuwe catalogus kan rechtstreeks vanuit onze database worden gepubliceerd. Ik heb mijn uiterste best gedaan om hem qua vormgeving toch zo hoogwaardig mogelijk te houden. Hij bevat nu bijna ons volledige assortiment en dus bijna 35% meer artikelen dan de oude.
De prijzen worden automatisch gesynchroniseerd en komen – op de dag van druk – 100% overeen met de webshop en het winkel- en verzendsysteem.
De nieuwe catalogus kan bovendien in zoveel talen als gewenst – met één druk op de knop – worden gepubliceerd (mits we de vertalingen beschikbaar hebben).
Aangezien onze webshop-programmeur op de een of andere manier niet meer beschikbaar is, duurt het namelijk nog even voordat de webshop meertalig wordt.
De catalogus zal daar als tussenoplossing dienen.
De nieuwe catalogus is heel overzichtelijk gestructureerd en gebruikt dezelfde categorieën als de webshop.
Jullie kunnen dus zonder veel moeite heen en weer schakelen tussen de catalogus en de webshop.
Ik hoop van harte dat de vele verbeteringen en gemakken jullie troosten voor het verlies van de vormgeving in vergelijking met de oude catalogus.
Met vriendelijke groeten,
Mirko
Hier is de link naar de "nieuwe":
FOTOIMPEX-catalogus