uworischki
...is eigenlijk niet zo leuk.
Het is onoverzichtelijk, je ziet niet meteen meer wanneer een bericht is geplaatst en op mijn 22-inch scherm ziet het er bijna piepklein uit.
De kleuren maken me op zich niet uit, maar vroeger vond ik het beter en overzichtelijker.
Groeten, Uwe
MirkoBoeddecker
Uwe,
zet het toch gewoon linksonder op "Standaard".
Dat ziet er qua kleur wel lelijk uit, maar is veel overzichtelijker.
Ik ben nog op zoek naar geschiktere kleding, waar er nu heel veel van te vinden is.
Misschien vind ik binnenkort wel iets beters.
Groeten,
Mirko
Gast
Bij mij werkt alleen de standaardinstelling en die is nou eenmaal heel onoverzichtelijk!
Tot nu toe is het helaas eerder een stap terug dan een stap vooruit!
cfb_de
... vind ik niet leuk. Onoverzichtelijk, te klein, geen zinvolle weergave van bijvoorbeeld de datum van een bericht.
Al met al zeker geen reden om vaker langs te komen.
Met vriendelijke groeten,
Franz
StefanCaspari
Ik ben er ook niet enthousiast over!
Ik vond het voorheen erg handig om de eerdere onderwerpen te kunnen doorbladeren.
Nu vind ik het te beperkt, en ik zou het fijn vinden als in het overzicht niet het nummer van het bericht zou staan (is daar echt iemand in geïnteresseerd?), maar de datum.
Groeten, Stefan
MirkoBoeddecker
Hmm, je kunt onderaan overschakelen zodra je bent ingelogd.
Ik heb nu de kleurrijkere skin als standaardskin ingesteld, zodat we het allemaal over hetzelfde hebben.
De oude is niet meer compatibel.
Met vriendelijke groeten,
Mirko
HenningH
Hmm, je kunt onderaan overschakelen zodra je bent ingelogd.
Ik heb nu de kleurrijkere skin als standaardskin ingesteld, zodat we het allemaal over hetzelfde hebben.
De oude is niet meer compatibel.
Hallo,
onderaan kan ik alleen "STANDAARD" selecteren, meer niet (ik ben ingelogd – maar alleen als gewone gebruiker)...
Maar zo ziet het er al een stuk beter uit! :)
Groeten
Henning
PS: Kan men ergens de tijd instellen op 24 uur – of op zijn minst a.m. of p.m. laten weergeven?
uworischki
Een verschil als dag en nacht, dit is nu veel beter dan leugens... bedankt.
sputnik
Hallo Mirko,
Ik vind de nieuwe look van het forum ook behoorlijk afstotelijk. Het kan best zijn dat dit een nogal naïef voorstel is, maar vraag eens aan Peter Löffler van Phototec, die zijn forum heeft laten bouwen. Dat vind ik namelijk veruit het overzichtelijkste en best opgezette forum dat ik ken. Geen poespas – gewoon functioneel. Zoiets moet tegenwoordig toch nog wel mogelijk zijn.
Groeten aan de Alte Schönhauser!
S.
Edit: O jee – ik had Mirko per ongeluk met een c geschreven.
CPD
Hallo,
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het forum in zijn nieuwe jasje helemaal niet slecht en – sorry hoor! – ik vind de lay-out van het Phototec-forum vreselijk. Het enige pluspunt daar is de uitstekende zoekfunctie – de beste die ik ken.
Ciao!
TR
Ik ken het zelf ook: wat je als webmaster geweldig vindt en waar je hele nachten aan besteedt om te optimaliseren, is uiteindelijk voor de meeste gebruikers nauwelijks een verrijking. Ik vind de gebruiksvriendelijkheid van het Phototec-forum trouwens ook vreselijk – daarom kijk ik er zelden op; de phpbb2-software (die Aphog gebruikt) is het beste. (Ik ben ook "opgegroeid" met deze forumsoftware.) Het enige wat ik hier nu mis, is de knop "nieuwe berichten sinds je laatste bezoek". Ik heb die in ieder geval nog niet gevonden. Verder vind ik het zo ook prima.
robat
Hm, de nieuwe look van het forum is me heel positief opgevallen. Ik vind het leuk. :)