joachimriederer
Hallo,
Ik ben op zoek naar een onderhoudshandleiding of gewoon wat informatie over hoe ik mijn Beseler VXL 8x10 inch weer in orde kan krijgen. Sinds mijn laatste verhuizing komt de kop behoorlijk omhoog. In deze staat vergroten heeft helemaal geen zin. Ik heb al rechtstreeks bij Beseler geïnformeerd, maar ze vragen ongeveer 70 tot 80 dollar + verzendkosten voor de handleiding, wat ik overdreven vind. Kan iemand mij helpen? Hoe zit het met jou, Mirko, heb jij deze niet ook verkocht?
Groeten,
Joachim Riederer
MirkoBoeddecker
Hallo Joachim,
Het is voor een bedrijf moeilijk om gratis technische ondersteuning te bieden als de tweedehandsmarkt tien keer zo groot is als de markt voor nieuwe apparaten.
Wees niet boos op Beseler (nieuw), maar zij hebben nooit een cent aan jou verdiend en moeten ook op de een of andere manier het hoofd boven water houden.
In verhouding tot de nieuwprijs van het apparaat is de servicehandleiding toch een koopje.
Wij hebben altijd alleen de MXT-toestellen verkocht. De enige VXL die ik ooit heb gehad, heeft zijn handleiding meegenomen...
Met vriendelijke groeten,
Mirko