HansdeRu
Al meer dan drie weken probeer ik tevergeefs contact op te nemen met FOTOIMPEX. E-mails van 26 november, 5 en 12 december zijn niet beantwoord, en het telefoonnummer (+493028599081) is altijd bezet. Ik wil graag weten hoe het staat met mijn gereclameerde vergrotingscassette (op 6 november teruggestuurd vanwege een defect). Help!
MirkoBoeddecker
Geachte heer Hadeer,
Het is precies zoals u het beschrijft: onze telefoon staat roodgloeiend met klanten die allemaal nog per se iets voor Kerstmis willen bestellen, iets wat ze eerder niet wilden/mochten/konden bestellen.
We hadden ons hier eigenlijk wel op voorbereid, maar toen werd 50% van het personeel achter elkaar ziek (er heerste griep).
Daarnaast is er de week die we door de verhuizing zijn kwijtgeraakt.
In feite zijn we nu met z'n drieën in de verzending. Dit is allemaal niet meer te bolwerken. We moesten prioriteiten stellen. Ons doel is: wat nog een kans maakt om voor Kerstmis te worden geleverd (omdat alles prioriteit heeft), moet uiterlijk vanavond bij DHL zijn; al het andere werken we pas na Kerstmis af.
Wat de e-mails betreft, lopen we inmiddels ongeveer 4 dagen achter met het beantwoorden ervan.
Een van uw oudere e-mails had mij waarschijnlijk al op vrijdag bereikt. Als u de klant uit Nederland bent met het Kaiser-maskerframe (het frame is al beoordeeld), dan had u vrijdag al een creditnota moeten ontvangen.
Er zijn ook nieuwe frames besteld.
Voor een nabestelling verzoek ik u na Kerstmis opnieuw contact met ons op te nemen.
Het spijt me zeer dat u zo lang heeft moeten wachten.
Met vriendelijke groet
Mirko Bödecker
HansdeRu
Het heeft even geduurd :) , maar uiteindelijk is alles naar volle tevredenheid opgelost.
Gast
Het is weliswaar een oud bericht, maar het onderwerp lijkt nog steeds actueel te zijn?
Het is nu november 2012, Kerstmis is nog ver weg, maar bij FOTOIMPEX lijkt niemand e-mails te beantwoorden; ik wacht in ieder geval al twee weken op een reactie. Ik heb het via het contactformulier geprobeerd en ook via gewone e-mail.
Het is jammer dat service blijkbaar niet nodig is. Een nadeel van het ontbreken van "echte" concurrentie?
MirkoBoeddecker
Als e-mails niet worden beantwoord, kan dat ook komen doordat er een technisch probleem is – bij ons of bij de ontvanger.
Daarom raad ik in zo’n geval aan om als alternatief de telefoon te pakken.
Normaal gesproken beantwoorden we een e-mail binnen drie dagen. Vanaf halverwege de week zelfs sneller.
De reden waarom het niet sneller gaat, is niet zozeer een gebrek aan concurrentie, maar veeleer een weerspiegeling van de margesituatie, waardoor we geen extra personeel kunnen aannemen.
Aan de andere kant zorgt juist deze margesituatie er ook voor dat er weinig of geen concurrentie meer is...