Toga
Hallo, ik heb een Durst AC 650 die de dichtheid en kleuren volledig automatisch meet. Je hebt dus geen analysator en ook geen timer nodig. De Durst AC 650-vergroter is niet geschikt voor beginners; je moet over goede kennis van fotolaboratoriumwerk beschikken om het principe te begrijpen en er optimaal gebruik van te kunnen maken.
De vergroter is licht stoffig, maar in goede staat. De meetcellen voor 24x46 mm en 6x6 cm zijn aanwezig.
Het basisbord ziet er niet zo goed uit en de rubberen voetjes ontbreken. Ook kan ik het inklapbare roodfilter (nog) niet vinden. Maar dat zijn kleinigheden.
Voor de negatieftafel zijn er ofwel twee glasplaten tot 6x6 cm ofwel een anti-Newton-plaat en een KB-masker. Dus niet beide, maar slechts één set, aangezien ik er zelf nog één nodig heb. Een lens is niet inbegrepen.
Alleen afhaling (Berlijn - Wedding). De koper dient het apparaat te controleren.
Ik ben op zoek naar een Durst M 805 met kleurkop. Misschien wil iemand ruilen? Over een prijsverschil kunnen we onderhandelen.
Zonder ruil zou ik mijn Durst AC 650 zoals beschreven verkopen voor € 200.