Toga
Hallo, ik heb me hier net geregistreerd. Reden: ik mis mijn donkere kamer, die ik meer dan 10 jaar geleden heb afgebroken, en sta op het punt om er weer mee te beginnen. Ik ben momenteel bezig om de spullen die er nog zijn uit de kelder en van de zolder bij elkaar te zoeken. Sommige dingen heb ik echter niet meer nodig en in plaats van mijn twee oude Durst-vergroters AC 650 en M605 en een Meopta tot 6x9 met kleurkop zou ik graag een Durst M805 willen hebben (een oude droom ...).
€
Mag men hier spullen zoeken, aanbieden en verkopen? Ik zie de forumregels waarin dat vast staat op de een of andere manier over het hoofd.
€
Tom
€
€
Morte
Dat mag wel, geloof ik, dat is hier al vaker voorgekomen. De respons is hier echter niet bijzonder groot als het gaat om ruilen en verkopen. Naar mijn mening ben je bij eBay beter af. Maar voor vakgerichte uitwisselingen ben je hier wel aan het juiste adres!
TR
Hallo, als je iets wilt verkopen, kun je eerst eens informeren op het "Aphog-Forum". Daar is een speciale rubriek voor en het publiek is groter. Je moet daar wel een concrete prijs opgeven en je vooraf met je "echte naam" registreren.