StefanCaspari
Dobrý den,
myslím, že tohle je otázka pro majitele stránek!
Je možné, že se nově vyráběné filmy APX budou dodávat i ve formátech PF 9x12 a 4x5 palců?
Jsem profesionální fotograf a tento materiál mi velmi chybí, protože byl velmi tolerantní a při poměrně vysokém obrazovém výkonu se dal zpracovávat relativně snadno a ve velkém množství.
CHS 50 a 100 jsou z hlediska tonálního rozsahu a barevné modulace jistě podstatně lepší a diferencovanější.
Ale pro sériovou výrobu potřebuji filmy, které mohu vyvolávat v rotaci rychle a s reprodukovatelnými výsledky.
S pozdravem z Mnichova: Stefan
MirkoBoeddecker
Ahoj Stefane,
nejprve se věnujeme AP 400, protože tam se zásoby (konečně) chýlí ke konci.
Poté přijde na řadu AP 100.
Všechny filmy by měly být nabízeny také jako ploché filmy, ale naše balení ještě není hotové a zatím neexistuje nikdo, kdo by za přijatelnou cenu nabízel balení na zakázku, které by splňovalo naše požadavky na kvalitu (mezistránky, kontrola listů každých 100 metrů atd.). Pokud vše půjde podle plánu, mohl by být celý program hotový příští rok touto dobou.
Některé části už dříve.
S pozdravem,
Mirko
StefanCaspari
Ahoj Stefane,
nejprve se věnujeme AP 400, protože tam se zásoby (konečně) chýlí ke konci.
Poté přijde na řadu AP 100.
Všechny filmy by měly být nabízeny také jako ploché filmy, ale naše balení ještě není hotové a zatím neexistuje žádný dodavatel, který by za přijatelnou cenu nabízel balení na zakázku splňující naše požadavky na kvalitu (mezistránky, kontrola listů každých 100 metrů atd.). Pokud vše půjde podle plánu, mohl by být kompletní program hotový příští rok touto dobou.
Některé části už dříve.
S pozdravem,
Mirko
Ahoj Mirko!
No, to jsou opravdu velmi potěšující vyhlídky!
Moc děkuji a srdečně zdravím:
Stefan
CPD
Ahoj!
Vždycky se najde někdo, kdo si na něco stěžuje... :lol: Ale tak zlé to zase není, to reptání: