StefanCaspari
Hallo,
ik denk dat dit een vraag voor de eigenaar is!
Is er een kans dat de nieuw geproduceerde APX-films ook in het formaat PF 9x12/4x5 inch verkrijgbaar zullen zijn?
Ik ben beroepsfotograaf en mis dit materiaal enorm, omdat het erg meegaand was en, ondanks de relatief hoge beeldkwaliteit, vrij eenvoudig en in grote hoeveelheden te verwerken was.
De CHS 50 en 100 zijn qua toonbereik en kleurmodulatie zeker aanzienlijk beter en gedifferentieerder.
Maar voor serieverwerking heb ik films nodig die ik snel en met reproduceerbare resultaten in de rotatie kan ontwikkelen.
Hartelijke groeten uit München: Stefan
MirkoBoeddecker
Hallo Stefan,
we werken eerst aan de AP 400, omdat de voorraad daarvan (eindelijk) bijna op is.
Daarna is de AP 100 aan de beurt.
Alle films moeten ook als vlakfilms worden aangeboden, maar onze verpakking is nog niet gereed en er is tot nu toe niemand die tegen een betaalbare prijs als loonverpakking voldoet aan onze kwaliteitseisen (tussenvellen, bladcontrole om de 100 meter enz.). Als alles verloopt zoals gepland, zou het volledige assortiment volgend jaar rond deze tijd beschikbaar kunnen zijn.
Sommige onderdelen al eerder.
Met vriendelijke groeten,
Mirko
StefanCaspari
Hallo Stefan,
we werken eerst aan de AP 400, omdat de voorraad daarvan (eindelijk) bijna op is.
Daarna is de AP 100 aan de beurt.
Alle films moeten ook als vlakfilms worden aangeboden, maar onze verpakking is nog niet gereed en er is tot nu toe niemand die tegen een betaalbare prijs als loonverpakking voldoet aan onze kwaliteitseisen (tussenvellen, bladcontrole om de 100 meter enz.). Als alles verloopt zoals gepland, zou het volledige assortiment volgend jaar rond deze tijd beschikbaar kunnen zijn.
Delen daarvan al eerder.
Mirko
Hallo Mirko!
Nou, dat zijn toch wel heel verheugende vooruitzichten!
Hartelijk dank en vriendelijke groeten:
Stefan
CPD
Hallo!
Er is toch altijd wel iemand die ergens over te klagen heeft... :lol: Maar zo erg is dat geklaag nu ook weer niet: