StefanCaspari
Witam,
Myślę, że to pytanie do właściciela strony!
Czy istnieje możliwość, że nowo produkowane filmy APX będą dostępne również w formacie PF 9x12/4x5 cali?
Jestem fotografem zawodowym i bardzo brakuje mi tego materiału, ponieważ był on bardzo wyrozumiały, a przy stosunkowo wysokiej jakości obrazu można go było stosunkowo łatwo i masowo przetwarzać.
CHS 50 i 100 są z pewnością znacznie lepsze i bardziej zróżnicowane pod względem zakresu tonów i modulacji kolorów.
Jednak do obróbki seryjnej potrzebuję filmów, które mogę wywoływać w cyklu szybko i z powtarzalnymi wynikami.
Pozdrawiam serdecznie z Monachium: Stefan
MirkoBoeddecker
Cześć Stefan,
na razie pracujemy nad modelem AP 400, bo tam zapasy (w końcu) się kończą.
Potem zajmiemy się modelem AP 100.
Wszystkie filmy mają być oferowane również jako błony płaskie, ale nasze opakowania nie są jeszcze gotowe i jak dotąd nie ma nikogo, kto spełniałby nasze wymagania jakościowe (wkładki, kontrola arkuszy co 100 metrów itp.) i oferowałby to w przystępnej cenie jako usługę pakowania na zlecenie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pełna oferta mogłaby być gotowa o tej porze w przyszłym roku.
Niektóre części już wcześniej.
Pozdrawiam,
Mirko
StefanCaspari
Cześć Stefan,
na razie pracujemy nad modelem AP 400, bo tam zapasy (w końcu) się kończą.
Potem zajmiemy się AP 100.
Wszystkie filmy mają być oferowane również jako błony płaskie, ale nasze opakowania nie są jeszcze gotowe i jak dotąd nie ma nikogo, kto spełniałby nasze wymagania jakościowe (wkładki, kontrola arkuszy co 100 metrów itp.) w przystępnej cenie w ramach usług pakowania na zlecenie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pełna oferta mogłaby być gotowa o tej porze w przyszłym roku.
Niektóre części już wcześniej.
Pozdrawiam,
Mirko
Cześć Mirko!
Cóż, to naprawdę bardzo obiecujące perspektywy!
Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:
Stefan
CPD
Cześć!