Hoi,
Ik kom via Google steeds weer "verborgen" pagina's tegen hier op de homepage :)
Een voorbeeld is deze:
FOTOIMPEX-Foma100
. "Verborgen" omdat ik geen idee heb hoe je op de normale manier bij deze pagina's komt. Bovendien zijn de afbeeldingen op al deze pagina's zwart of bestaan ze helemaal niet meer. Maar juist DEZE pagina's zijn altijd het interessantst :lol:
Mijn vraag nu: waarom zijn de interessantste pagina's niet officieel bereikbaar of zijn de afbeeldingen verdwenen? :)
En nog iets anders wat me hier sinds 1-2 weken opvalt: als je vanaf de startpagina naar het forum gaat, blijft de startpagina bestaan en wordt het forum in zo'n klein vakje daarin ingebed. Als je dan een link in het forum opent in een nieuw venster, wordt deze en de volgende weer normaal over het hele browservenster weergegeven (zoals normaal gesproken het geval was).
Hoort dat zo? Ik vind het geen goed idee :)
Groeten
Andi
Andi,
je komt in het forum via de directe url: www.fotolaborforum.de.
De Fomapan-pagina is afkomstig van onze (zeer) oude pagina's uit 1998.
Je kunt die nog steeds openen door bovenaan de nieuwe pagina op de link "Oude website" te klikken.
Dan verschijnt er een klein menu en de Fomapan-pagina staat bijvoorbeeld bij /Films/Fomapan100 of iets dergelijks.
We willen het frame voor het forum nog verbeteren. In principe willen we echter wel een frame hebben, omdat je anders, als je per ongeluk op het forum hebt geklikt, daar meteen "gevangen" zit, wat sommige gebruikers in verwarring bracht.
Met vriendelijke groeten,
Mirko