RTK
Misschien hebben velen van ons hetzelfde probleem met ADOFILE-afdrukhoezen: ze zijn net iets te klein voor traditioneel afdrukpapier in inch-formaten.
Zijn er plannen om ADOFILE-afdrukhoezen te maken die iets groter zijn? Op dit moment is het zo dat afdrukpapier in inch-formaten niet in de hoezen past zonder het een beetje bij te snijden. De inch-formaten van het afdrukpapier zijn als volgt:
- 9,5" ~ 24,1 cm
- 12" ~ 30,5 cm
- 16" ~ 40,6 cm
Ik heb de binnenafmetingen van de ADOFILE-hoezen als volgt gemeten:
- 24x30 hoes (FP124) = 24,3 x 30,5 cm
- 30x40 hoes (FP130) = 30,3 x 40,6 cm
Beide zijn iets te krap voor afdrukken. Vooral bij dik papier op vezelbasis is bijsnijden nodig om de afdruk in de hoes te krijgen zonder dat deze kreukt. Ongeveer +5 mm aan beide zijden zou dit probleem moeten oplossen.
Is het mogelijk om in de toekomst (wanneer?) een nieuwe partij hoezen te maken met iets grotere afmetingen, of heeft u dit probleem al opgelost? Mijn huidige hoezen zijn 2-3 jaar geleden gekocht.
Hoe zit het met grotere hoesformaten – zijn er plannen om ook hoesjes te maken voor papierformaten van 40,6 x 50,8 cm en 50,8 x 60,9 cm? Ik en waarschijnlijk ook vele anderen zullen deze grotere formaten nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
RTK
MirkoBoeddecker
RTK,
bedankt voor je bericht.
Het vervangen van de mal is zo duur dat de huidige verkoopcijfers deze investering helaas niet rechtvaardigen.
De meeste mensen vinden het niet erg om hun afdrukken een paar millimeter bij te snijden. Dit zorgt er bovendien voor dat de meeste afdrukken vlakker worden.
Maar we zullen dit als opmerking toevoegen aan onze productbeschrijving. Het is dus een zeer goede tip van u.
De complete boeken (verticaal formaat) verkopen we zeer succesvol en hier hebben we de afgelopen jaren de afmetingen kunnen vergroten.
Met vriendelijke groet,
Mirko
RTK
Mirko,
Bedankt voor je reactie.
Ja, meestal worden de randen van de afdrukken een beetje bijgesneden, maar dat is niet altijd het geval. Het is vervelend dat de afmetingen van de hoesjes en de afdrukken niet precies op elkaar aansluiten.
Wat dacht je van grotere hoesformaten voor papier van 40,6 x 50,8 cm en 50,8 x 60,9 cm (+ 5 mm!); heb je plannen om deze in productie te nemen?
Met vriendelijke groet,
RTK