Photux
Dat is geregeld, dit onderwerp kan worden verwijderd.
?
?
[color=#d3d3d3]Ik heb drie droogpersen gekregen, maar heb er zelf geen gebruik voor – ik werk meestal hybride, en mocht ik ooit op het idee komen om een baryt-afdruk te willen, dan ken ik daar een goed lab in Berlijn. ;) Daarom hoop ik hier iemand te vinden die ze kan gebruiken.[/colo
?
[color=#d3d3d3]Zoals je makkelijk kunt zien, moeten ze wel eens schoongemaakt worden. Een test is helaas niet mogelijk, omdat ik geen kabel voor warmteapparatuur bij de hand heb.[/colo
?
[color=#d3d3d3]Afhalen zou mogelijk zijn in de omgeving van Hannover, maar ik kan ze natuurlijk ook opsturen (het liefst tegen verzendkosten, ik ben een arme studente ;)).[/colo
Renate
Hallo,
welke afmetingen hebben de droogpersen? Ik heb er een nodig voor 30 x 40 cm.
Met vriendelijke groeten,
Renate
Photux
Hallo Renate,
De twee grote hebben de gewenste afmetingen van 30 x 40 cm, de kleine 30 x 20 cm.
Renate
Hallo Photux,
als die twee grote persen nog beschikbaar zijn, neem ik ze graag. Maar aangezien ik wat verder weg woon dan Hannover, zou ik het fijn vinden als je ze naar mij zou kunnen opsturen. Ik bied je € 50 voor verzendkosten, verpakking en je moeite. Zelf ophalen met de auto zou ook niet goedkoper zijn.
Met vriendelijke groeten,
Renate
Photux
Ik heb je net een privébericht gestuurd!