Lui
Hallo,
Ik ben op zoek naar een kleurenvergroter met halogeenlamp (bijv. JOBO, Kaiser v6000, Dunco, Durst M605 of groter). Met een 80 mm-objectief en indien mogelijk met een beeldtafel voor 6x6, tegen een redelijke prijs.
Is er hier misschien iemand die zo'n apparaat te koop heeft?
Groeten
Lui
Wolf_XL
...ja, ik – een compleet zorgeloos pakket...
Dunco 66 II, met multigrade-module, kleurenmengkop, universele glazen filmtafel 6x6, filmtafel voor kleinbeeld zonder glas, Rodagon 4/80, CE-Rokkor 2,8/50.
Prijs 250,-
Lui
Hoi Wolf_XL,
Klinkt echt goed. Maar ik moet er nog even over nadenken, want ik wilde eigenlijk niet meer dan 150
Wolf_XL
...ik woon in de buurt van Bad Kreuznach – als je uit de buurt komt, kun je alles ook eens komen bekijken. Ik heb het apparaat zelf nieuw gekocht en altijd gebruikt. Ik verkoop het omdat ik bijna alleen nog maar grotere formaten (6x9, 4x5 inch) gebruik en daarom een grootformaatvergroter heb aangeschaft, waarmee ik ook de kleinere formaten kan afwerken. Verder was ik altijd zeer tevreden over de Dunco – voor mij kwam hij heel dicht in de buurt van het ideaal van een ideale vergroter van KB tot 6x6...
Lui
Ik kom helaas uit de buurt van Braunschweig.
Ja, de Dunco is echt een geweldig apparaat, maar zoals ik al zei, 250
ultra8
Hallo! Ik heb hier een Meopta Opemus6a, compleet met ColorKopf en heel veel accessoires, te koop voor 150,-.
Ik heb de vergroter in 2003 zelf nieuw gekocht en hij is nog zo goed als nieuw. Ik heb zelfs de stevige originele verpakking nog.
Groeten!
Lui
Sorry Jörg, maar ik heb er al een gekregen. Ik was alleen vergeten hier een berichtje achter te laten :( :( :(
Groeten uit Braunschweig
Lui