MirkoBoeddecker
Geregistreerde gebruikers kunnen berichten plaatsen op het Fotolaborforum.
We heten nieuwe vrienden van harte welkom. Vanwege de vele spammers moeten alle nieuwe accounts echter eerst door mij worden geactiveerd.
Afhankelijk van hoeveel andere dingen er te doen zijn (of als ik toevallig op reis ben en geen internetverbinding heb), kan dit wel een paar dagen duren.
Natuurlijk wil je, als je je eenmaal hebt geregistreerd, meteen aan de slag kunnen. Dat is begrijpelijk. Daarom heb je je (waarschijnlijk) überhaupt pas geregistreerd.
Ik moet jullie echter helaas om wat geduld vragen.
In de regel activeer ik een nieuw account uiterlijk binnen 3 dagen. Tot die tijd krijg je – ondanks je registratie – de foutmelding te zien dat je geen toestemming hebt om te schrijven.
Wie een "vreemde" gebruikersnaam bedenkt en geen herkenbaar Duits e-mailadres heeft, glijdt door het net en wordt door mij verwijderd. Dan zegt het programma "Gebruiker onbekend" bij een poging om in te loggen.
Registreer in dat geval opnieuw en geef een gebruikersnaam of een e-mailadres op, zodat ik kan zien dat het geen spammer betreft.
Wie bijvoorbeeld het e-mailadres paul.mueller@t-online.de heeft, komt er meteen doorheen. Maar als je val32@googlemail.com hebt, moet je jezelf "RodinalRolf" of "Handentwickler" of iets dergelijks noemen, zodat ik kan zien dat het echt is.
Ik hoop op jullie begrip. Het alternatief zou een fotobijdrage zijn onder 200 advertenties voor potentiepillen.
De huidige verhouding is ongeveer 1:20. Eén echte gebruiker op 20 spamregistraties.
Groeten,
Mirko
EDIT 1-4-2013: Momenteel is de verhouding 1:100. De spamrobots hebben ons ontdekt!
Ik doe wat ik kan, maar rare namen herken ik niet en die glippen erdoorheen!!