GeorgK
Hallo.
Even iets anders: van wie zijn die zwart-witfoto’s in jullie catalogus eigenlijk? Het zijn grotendeels wat onconventionele, maar echt “verfrissende” (raar woord) en aansprekende zwart-witfoto’s – in schril contrast met de prullaria van blinde gear-junkies in diverse “communities”.
Is er ook meer te zien van de fotograaf/fotografen, bijvoorbeeld op Flickr of zo?
Groeten
Georg
MirkoBoeddecker
Hallo Georg,
De foto’s zijn (op een paar voorbeelden van Moersch na) van mij.
Helaas kom ik er nauwelijks nog aan toe om mijn foto’s ergens te laten zien.
Ik ben al blij als ze verder komen dan de status ‘contactafdruk’.
De oudere foto’s (dus die uit de catalogus zijn verdwenen) heb ik hier in onze galerij geüpload als voorbeelden voor de galerij.
Dat is helaas ook alles.
Als in Bad Saarow eenmaal de volledige applicatietechniek is geïnstalleerd, heb ik zeker weer meer tijd en zin om te printen. Op dit moment is het hier in het lab gewoon te krap sinds we het gehuurde lab hebben moeten opzeggen.
Groeten,
Mirko
UlfSpuhl
Hallo,
Naar aanleiding van deze thread heb ik eindelijk de tijd gevonden om de pdf-catalogus te bekijken die ik al een tijdje geleden had opgeslagen, en ik ben helemaal enthousiast geworden. Er staan veel boeiende artikelen in, ook al heb ik maar weinig zwart-witfoto’s gezien. De filosofie is in ieder geval goed; ik ben zelf ook zo’n artistieke fotograaf die naast digitale fotografie de uitdaging zoekt in analoog zwart-wit middenformaat. Er is in ieder geval bijna alles te vinden wat je hartje begeert op het gebied van analoge fotografie en het donkere kamerwerk. Aangezien ik in Berlijn ben opgegroeid, is de locatie mij ook bekend. Ik ben ervan overtuigd dat analoge fotografie in de toekomst naast de digitale weer aan populariteit zal winnen, want dit ambachtelijke, authentieke proces van analoog fotograferen en ontwikkelen is in deze handmatige vorm digitaal niet mogelijk...
groetenfluuu