Ulrich,
Ik neem aan dat je een Linux-variant gebruikt, klopt dat?
Wat dat precies is, kan ik niet achterhalen. Het verbaast me vooral dat FOTOIMPEX hier ook bij jou last van heeft.
Fotoimpex zit in een full-service webhostingpakket bij een andere provider.
Voor ADOX heb ik nu een exclusief IP-adres ingesteld.
Veel meer kan ik niet configureren.
Kijk eens of het nu werkt. Zo ja, dan weet ik wat ik moet doen om ook Debian- en Ubuntu-gebruikers tevreden te stellen.
Groeten,
Mirko
ulli@leander:~> dig -t any www.adox.de
; <<>> DiG 9.3.2 <<>> -t any www.adox.de
;; global options: printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 32083
;; vlaggen: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 2, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0
;; VRAAGSECTIE:
;www.adox.de. IN ANY
;; ANTWOORDSECTIE:
www.adox.de. 86032 IN CNAME www.adox.de.
www.ADOX.de. 85423 IN A 217.160.28.134
;; Query time: 56 msec
;; SERVER: 217.237.151.51#53(217.237.151.51)
;; WHEN: Mon Dec 10 13:59:32 2007
;; MSG SIZE rcvd: 59
Dat ziet er nu al iets beter uit, ook al wijst de CNAME-vermelding op de een of andere manier op een slecht geconfigureerde DNS-server.
Voor de rest is er niets veranderd. Ik kom er alleen achter dat er een Apache draait, die blijkbaar nog niet is ingesteld ("Hier ontstaat een nieuwe website", als ik het IP-adres invoer).
Ik draai trouwens een SuSE, net als op jouw server.
Groeten
Ulrich
PS: Ik zou de redirect-instructie in het httpd.conf-bestand eens controleren. Mogelijk is de URL die daar is opgegeven niet helemaal correct.
Als ik het IP-adres invoer, krijg ik de melding over de nieuwe website; als ik de naam invoer, krijg ik de melding dat de server niet is gevonden. Ik ben hier niet echt een expert in, maar ik vermoed dat die wordt gegenereerd door jouw Apache op 217.160.28.134, als hij niets kan beginnen met de doorgegeven FQDN.