Gast
Hallo ....... Heb ik even een vraag? Kan ik bij FOTOIMPEX de Fotoman 617 als complete set kopen, maar dan met een 72/5.6 Super Angulon XL? De standaardset zit met een Rodenstock, geloof ik, of zo. :spudnikwaving:
cfb_de
Bel ons. Vraag ernaar. +49 (0)30 / 28599081. Maandag t/m vrijdag, lokale tijd Berlijn.
Dat is het makkelijkst.
Met vriendelijke groeten,
Franz (geen familie van FOTOIMPEX)
Gast
Ja, en wat kost deze set in zijn geheel? Per e-mail krijg je geen antwoord, als je belt hoor je alleen een bandje dat naar de e-mail verwijst, en ook via Google vind je er helemaal niets over...
MirkoBoeddecker
Hmm, ik weet nu even niet waar u gebeld heeft.
Ons antwoordapparaat vermeldt het e-mailadres niet, alleen de openingstijden. Gezien het tijdstip van dit bericht, neem ik aan dat u waarschijnlijk vóór 12 uur gebeld heeft.
Onze openingstijden zijn sinds 1995 van 12 tot 20 uur (dus eigenlijk van 12 tot 18 uur tot 2001, toen de wet op de sluitingstijden van winkels werd gewijzigd).
We kunnen u een camera aanbieden voor elke lens uit de Fotoman-lijst, dus ook voor een Schneider 72 mm XL, maar helaas niet samen met een Schneider-lens tegen een voordelige prijs, omdat Schneider niet in staat is ons redelijke dealervoorwaarden te bieden.
De kitprijs betekent immers dat wij afzien van onze marge (in ruil voor meer omzet :-) en dat is begrijpelijkerwijs alleen haalbaar als er vanaf het begin ook al marge is.
De Rodenstock is overigens de modernere en betere keuze, maar ik weet dat er hier bepaalde strijd en loyaliteiten zijn, dus ik vind het moeilijk om advies te geven over welke lens "objectief" beter is.
Groeten,
Mirko
FOTOIMPEX