MirkoBoeddecker
De laatste tijd hebben we steeds meer spam op het forum gezien.
Er zijn nu een paar filters geïnstalleerd die bepaalde woorden (voornamelijk uit de Engelstalige wereld) vervangen door "*".
Als u een "echte" bijdrage wilt plaatsen en er worden termen vervangen door "*", bewerk dan de bijdrage en vervang de betreffende woorden door andere woorden.
Groeten,
Mirko
cfb_de
Wat balen. Ik zou nu bijvoorbeeld *-/*-/pijpfilms gaan maken.
"p o r n" en "X X X" zijn gecensureerd.
Zoals je ziet, werkt de filter maar beperkt. Waar zijn trouwens de ontbrekende medewerkers in jullie nieuwste catalogus gebleven?
Groeten
Franz
Renate
Hallo,
Sinds ongeveer die tijd werkt het forum bij mij niet meer. Ik gebruik meestal Debian-Linux. Geen enkele browser toont de inhoud van het forum. Ik krijg ofwel een witte pagina te zien, ofwel vreemde foutmeldingen over servers die niet gevonden kunnen worden. Ik heb het geprobeerd op 2 computers met 3 Debian-Linux-installaties. Ook het uitschakelen van de firewall leverde geen resultaat op. Dat dit forum nog bestaat, ontdekte ik toevallig toen ik toch eens Windows opstartte en daarmee surfte. De rest van deze homepage werkt prima met Linux. Misschien is er iets aan te verbeteren.
Met vriendelijke groeten
Renate
PeterVolkmar
Hallo Renate,
Ik heb Ubuntu (Weicheierlinux) en daar werkt de site prima met Firefox en Dillo.
Maar Mirko zou het filter ook kunnen uitschakelen, dat lijkt toch niets te filteren...
Het verbaast me alleen hoeveel mensen naar zulke interessante posts als B.Spears F***** kijken en meer wil ik ook niet weten.....
Groeten, Peter
heinrich
Hallo Renate,
Suse - Linux 10.2 werkt ook; Opera, Firefox en Konqueror hebben geen problemen met het forum. Misschien toch een lokaal probleem met je Debian-installatie?
Groeten
Heinrich
Renate
Hallo,
Het lijkt echt een vreemde fout te zijn. Ik heb hetzelfde probleem op twee verschillende computers, in twee verschillende netwerken. Op beide draait echter Debian 3.1. Volgende week komt de nieuwe Debian 4.0 uit. Misschien verdwijnt de fout dan met de updates. Ubuntu is immers ook gebaseerd op Debian.
Met vriendelijke groeten
Renate