Hallo massa,
Ik heb geen idee wat je wilt en de informatie die je hebt gegeven is ook niet echt voldoende om een zinnig antwoord te geven.
Je kunt de analoge vergrotingsapparatuur nu goedkoop kopen (ik heb niets met de aanbieder te maken en doe ook niet mee aan de veiling):
http://cgi.ebay.de/Horizontalvergroesserer...1QQcmdZViewItem
Dat betekent in het Nederlands: "waar zijn de foto's? / waar gaat het eigenlijk om?".
Al het andere klinkt als: "Hallo, mij is op afstand een voertuig van het merk VW met richtingaanwijzer aangeboden. Op de foto's die ik heb ontvangen, is een contactslot afgebeeld. De verkoper heeft er geen verstand van. Ik ga er toch terecht van uit dat er ook een startmotor bij hoort? Of zit die erin ingebouwd? Ik verzoek dringend om antwoord."
Wat weer wil zeggen: zonder feiten geen advies.
Je zou toch wat meer feiten moeten geven. Een simpel "Hé, in de mist zie ik een vergroter" is namelijk niet genoeg. En ook al gaat het misschien wel tien keer om de Omega-nevel. Is die ook groot?
Dus:
- Type
- Uitrusting (wat betreft objectieven, beeldplaten, inlegmaskers, enz.)
- Welke kleurkop
- eventueel reserve-lampen, met eventueel welke spanning
- transformator meegeleverd, eventueel voor welke netspanning
Stel deze vragen alstublieft aan de verkoper en vraag hier daarna nog eens na wat men ervoor kan of zou moeten betalen. "Hoi, mij is een onbekende VW aangeboden" is namelijk niet voldoende als informatiebron.
Hard, maar eerlijk.
Met vriendelijke groeten,
Franz