Gast
Helaas moest ik gisteren van jullie twee verkoopsters in de winkel vernemen dat de ADOX CHS-rolfilms (CHS 25, 50 en 100) niet meer op voorraad zijn en dat het onbekend is wanneer deze weer geleverd kunnen worden.
Kun je mij, Mirco, hierover wat meer details geven? Ik neem aan dat er weer problemen zijn met de beschikbaarheid van dragermateriaal of beschermpapier?
Met vriendelijke groet, Christoph Balkow, Berlijn, 14 april 2006
MirkoBoeddecker
Hallo,
inderdaad, deze thread is inmiddels oud en staat ergens op een van de achterste pagina’s.
Het probleem is de drager. Meer hierover in de betreffende thread; we wachten al sinds september op de levering. Het hangt samen met het faillissement van Agfa en de hausse in flatscreens (daarvoor is bij de productie een soortgelijke drager nodig, die aanzienlijk duurder is, en daarom produceren de fabrieken geen kleine, onrendabele fotopartijen).
Laatste stand van zaken: de drager komt eind april, de films komen na afronding van de kwaliteitscontrole niet voor juni.
Op dit moment is alles (zelfs de 50-ers) uitverkocht. Nadat alle 25-ers en 100-ers op waren, zijn de klanten overgestapt.
Groeten,
Mirko