anton
Witam wszystkich,
jestem nowy na tym forum, nazywam się Anton i wbrew panującym trendom jestem nowicjuszem w analogowej fotografii czarno-białej ;)
Ponieważ mój Canon 300d trafił do serwisu już po raz trzeci, postanowiłem kupić coś bardziej niezawodnego i zdecydowałem się na Mamiya M645.
A teraz przejdźmy do rzeczy :)
Właśnie składam sobie małe, proste laboratorium czarno-białe i szukam odpowiedniego powiększalnika...
Czy ktoś z Was ma tu taki, którego już nie potrzebuje i chciałby go sprzedać za rozsądną cenę?
Jak już wspomniałem, mam aparat średnioformatowy (4,5 x 6) i chciałbym robić też większe odbitki (40x60 lub coś w tym stylu)
Szuflada na filtry byłaby fajna, ale niekoniecznie potrzebna, bo jeśli się nie mylę, są też filtry nakręcane na obiektyw :)
Będę bardzo wdzięczny za oferty...
Życzę miłego dnia, Anton
mephisto
Cześć, Anton!
Zajrzyj na eBay, tam często pojawiają się atrakcyjne oferty. W zasadzie nawet nowsze urządzenia firm Durst i Kaiser nie są zbyt drogie. Jeśli chcesz kupić powiększalnik, to od razu poszukaj takiego z głowicą mieszającą kolory, używanego za około 200 euro wraz z obiektywem. Zobaczysz, że w końcu zaczniesz robić zdjęcia kolorowe i wtedy i tak go będziesz potrzebować. To tylko moja rada.
Pozdrawiam, mephisto ;)
Roman
Używany aparat Meopta Opemus 6 można z pewnością kupić już za mniej niż 100 € (na eBayu). Warto też rozejrzeć się po lokalnych laboratoriach fotograficznych i sklepach fotograficznych – często wyprzedają tam wysokiej jakości profesjonalny sprzęt po okazyjnych cenach...
anton
Ok, na razie dzięki za wskazówki!
Przeglądam eBay już od dawna, ale wciąż nie znalazłem tego, czego szukam.
Czy ktoś z was zna jakieś laboratoria w Berlinie, gdzie mógłbym się zapytać?
Dzięki, Anton
Timur
Mam na sprzedaż lornetkę Meopta Opemus 6a wraz z bogatym zestawem akcesoriów.
Jeśli jesteś zainteresowany, napisz proszę na adres timuryueksel86@yahoo.de. Chętnie udzielę Ci bardziej szczegółowych informacji.
cfb_de
Cześć Anton,