Gast
Na początek witam wszystkich!
Z przykrością ciągle czytam, jak kiepskie są aparaty Kiev 80 i 88. Najwyraźniej wszyscy, którzy wygłaszają takie bzdury, są ekspertami. Ja sam nigdy nie miałem żadnych problemów, poza zwykłymi przeglądami, ale przecież nawet Haselblad, Mamiya czy Bronica ich potrzebują. Sam pracuję z takimi aparatami już od ponad 25 lat i, o dziwo, nawet zarabiam na życie dzięki tej pracy. Jedynym problemem, jaki mam, są złośliwe uśmiechy różnych kolegów, ale z tym mogę żyć. Jeśli chodzi o obiektywy, to wszystkie te rzeczy są lepsze niż sprzęt z Zachodu, bez względu na to, czy to model 33, czy 1000. Tak, trudno w to uwierzyć, ale jest ich duży wybór, i to w całkiem normalnej cenie. Mam je wszystkie w swoim repertuarze, łącznie z Polaroidem i cyfrowym tyłem. W ten sposób Kiev staje się nagle urządzeniem high-tech, a Mamya, Bronica i Haselblüte nie mogą już za nim nadążyć, jeśli chodzi o cenę i jakość. Ponadto nieustannie zaskakuje mnie wasza wiedza z zakresu geografii. Rosyjski złom: Kiev jest produkowany w Kijowie, a to wciąż na Ukrainie. Ach tak, jest jeszcze badanie PISA, powoli zaczynam w to wierzyć.
Życzę wam dobrego światła
Pozdrawiam, mephisto
Gast
> Ach tak, jest jeszcze badanie PISA – powoli zaczynam w to wierzyć.
Ja też ;-)
SamuliSchielke
Cześć Mephisto,