StephanPauly
Hallo allemaal, ik wil mijn Durst zwart-witvergroter M605 graag ombouwen naar middenformaat. Ik heb al een geschikte lens en printplaat, maar wat ik nog mis is een Durst-condensor Siriocon 80. Heeft iemand misschien een tip waar ik er een zou kunnen vinden? Ik ben dankbaar voor elke tip! Groeten, Stephan
Morte
eBay is voor mij altijd het eerste adres waar ik kijk; daar vind je veel spullen van Durst. De advertenties van hetzelfde bedrijf zijn ook de moeite waard om even te bekijken.
wosis123
Bij Durst is dat een beetje lastig, want er zijn niet zo veel onderdelen verkrijgbaar. Kaiser zou in dat geval een betere keuze zijn, want daar kun je eventueel nog iets bij de fabrikant krijgen.
manilogie
Hallo S. P.,
De tip van Morte lijkt het meest veelbelovend. Ik heb een paar dagen geleden via de advertenties zelfs achteraf een "complete" 6x6-masker met Newton-glas kunnen bemachtigen.
Ik ben ook op zoek naar het type "Durst M 670 BW" met een 75-, 80- of 105-mm-objectief voor een gunstige prijs. Daar zou een bijbehorende condensor in moeten zitten. Natuurlijk eerst even navragen!