SimonWeber
Hallo,
Ja ja, ik weet het, je hoort niet rechtstreeks contact op te nemen met Mirko/FOTOIMPEX, maar ik wilde dit even als opmerking kwijt:
Hoewel ik dol ben op de kwaliteit en het ontwerp van het ADOX-papier, gaat het bij mij altijd heel snel kapot. (Ik geloof dat ik hier al eens iets over heb gelezen, maar ik kon niets vinden via de zoekfunctie.)
Dus gewoon als idee: als bijvoorbeeld het 24x30-pakket niet 24,5x30,5 maar 28x34 cm groot zou zijn, zou ik een hoop plakband om de hoeken besparen :)
Voor de rest is er niets aan de hand, het papier is immers voldoende beschermd door de zwarte folie.
Groeten
Simon
cfb_de
Hallo Simon,
Ben je bereid om de aanzienlijke meerprijs te betalen die daar dan mee gepaard gaat?
Nou, nee. Ik doe dat spul gewoon in oude kartonnen dozen. Bij de Vario Classic FB heb ik dat probleem trouwens niet: de rol blijft in de zak zitten en past perfect in mijn kleine Bordcase-koffer :-)
Met vriendelijke groeten,
Franz
Gast
Nou ja, "meerprijs": hoeveel dan? Het kan toch niet zoveel kosten als de volgende dozen worden gemaakt – het gaat er immers niet om de huidige dozen te vervangen, maar om de volgende keer dat er dozen worden geproduceerd ... en ja, een of twee euro extra zou me echt niets uitmaken. Alles wordt toch alleen maar duurder :)
Wolfgg
Hebben jullie dan geen lege dozen die je tot een papieren kluisje kunt ombouwen? Gewoon achteraan wat plakband als scharnier, vooraan bovenaan het deksel en onderaan de bodem een stuk karton dat even breed is als de doos en aan de voorkant 2 cm uitsteekt, en klaar is Kees. Geen gedoe meer met papieren verpakkingen.
Groeten, Wolfgang
cfb_de
Precies. Ik had dat trouwens niet voor niets al zo geschreven.
Met vriendelijke groeten,
Franz
Gast
wolfgg heeft een tip gegeven die behoorlijk verder ging dan je bericht...
meinjanur.