huehnerhose
Hoi,
ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar ik heb momenteel twee problemen met het forum:
1. Er wordt steeds aangegeven dat ik "-1 nieuw bericht" heb, terwijl alle "mappen" leeg zijn.
2. Bij het uploaden van foto's moest ik het bericht drie keer aanpassen en de foto telkens opnieuw uploaden, voordat het eindelijk werd weergegeven. Eerst verscheen er alleen een veld met een bestandsnaam die niet klopte. De foto verwijderen lukte ook niet, omdat ik zogenaamd niet genoeg rechten had.
Ik weet nu niet of ik een uitzondering ben – de problemen zijn immers eerder "schoonheidsfoutjes" – maar ik wilde ze even melden, omdat ik uit eigen ervaring weet dat zoiets soms grotere problemen met zich mee kan brengen.
Groeten
Sebastian
MirkoBoeddecker
Chickenpants,
meestal verdwijnt dat ‘1 nieuw bericht’-icoontje als je nogmaals op de berichten in je inbox klikt. Daarna verandert ook het icoontje aan de linkerkant. In de grijze weergave is het echter wat moeilijk te onderscheiden van de andere icoontjes.
Dat met het uploaden van foto's heeft te maken met het feit dat de foto's te groot waren.
Dat je ze niet kon verwijderen, zou eigenlijk verholpen moeten zijn. Ik heb dat gemeld en er was een technicus mee bezig.
Ik moet er nog eens naar kijken.
Groeten,
Mirko