Hallo Christian,
> Alleen popcorn is op den duur niet genoeg...
Toch wel. Het werkt zo goed tegen agressie en zorgt voor zoveel plezier, dat menig popcorneter al eens terloops massavernietigingswapens in andere landen heeft gezien.
De Zwaben moeten het geld dat ze bespaard hebben toch ergens aan uitgeven... En hoe slecht het ook gaat in de bouwsector, er blijven toch alleen maar massavernietigingswapens over (vallen pretzels daar ook onder? De inzet zou bijna goed zijn...?? mislukt...)
En dan toch liever, uit pure overwonnen agressie, zijn op één na beste vriend neergeschoten.
Helaas alleen de op één na beste... en dat nog niet eens netjes.
> Vraag je voedingsadviseur of psychotherapeut naar de risico's en bijwerkingen.
Christian, je bent weer te direct
En dat van jou... in welk paralleluniversum ben ik nu beland?
En nu breng je ook nog eens verkeerde argumenten naar voren.
"Slik je Cypramil en houd je mond" zou beter zijn?
Dieetadviseurs hebben weinig te maken met de problemen van de poster waarnaar wordt verwezen.
Maar wel met die van mij, als ik niet snel overschakel van cola en popcorn naar iets anders...
En de anderen hoeven niet zo direct genoemd te worden. Een simpel "vind je ook niet dat we nu naar iemand gaan die je kan helpen?" is veel beter.
Zoiets in de trant van:
"Hé, daar moeten we het eens over hebben bij een kopje thee, ik zie daar ongunstige vibraties tussen jou en de forumdeelnemers, dat moet je uitpraten."
En daarvoor houden we even stil, gaan we op onze meditatiestoel zitten en laten we in een oerkreet alle agressie los om het sympathische zenuwstelsel te onderdrukken en het parasympathische...
Ach, onzin. Weg ermee en klaar. Sinds wanneer staan trollen onder natuurbescherming?
Groeten
Christian