Gast Hallo allemaal, Tijdens een bezoek aan de Duitse hoofdstad wil ik me graag onderdompelen in het fotogalerijleven van Berlijn. Wie heeft er adressen en informatie over fototentoonstellingen en galeries in Berlijn? Bedankt voor jullie tips. Groeten, Martin E uit Zwitserland
cfb_de Hallo Martin, klik op Photopresse.de en voer Berlijn in. Op dit moment staan er zes tentoonstellingen vermeld; dat zijn zeker niet alle tentoonstellingen in Berlijn, maar het is alvast een begin. Hartelijke groeten en veel plezier in Berlijn! Franz
Gast Bedankt voor de tips. Ik ga een geweldig programma voor de galerie samenstellen (of ik dan nog veel van de stad zal zien? - smile). Natuurlijk staat er ook een bezoekje aan Mirko op het programma. Groeten uit Zwitserland Martin www.martinetter.ch
MirkoBoeddecker Berlin Art Info, of gewoon even langs de Auguststraße en de Linienstraße lopen voordat je hier in de buurt gaat winkelen. Groeten, Mirko We zitten hier niet voor niets ;)
RomanJRohleder Mirko, >We zijn hier niet voor niets Nee, zeker niet; jullie betalen er flink voor. ;-) Roman