Peter Volkmar schreef
: Hallo,
hoe wordt de film belicht? Ik ken dit tot nu toe alleen van technische films waarbij gas wordt gebruikt. Maar dat gebeurde blijkbaar pas vlak voor de opname. Ik heb dat echter alleen maar gelezen. Dit zou hier blijkbaar permanent moeten zijn? Klinkt in ieder geval erg spannend. Zal de film permanent beschikbaar zijn?
Met vriendelijke groeten, Peter
Hallo Peter,
over de technische details van de "Speed Boost"-technologie zullen we geen informatie verstrekken. Dat is een bedrijfsgeheim. De industriële implementatie van deze technologie was niet eenvoudig en heeft ons ongeveer twee jaar werk gekost. Wij vragen om uw begrip. Deze technologie is uniek in haar industriële toepassing. ADOX is de enige filmfabrikant die er gebruik van maakt.
Natuurlijk kunnen we geen garanties geven voor de komende 20 jaar ;-), en de vraag naar een product speelt natuurlijk ook altijd een belangrijke rol, maar we plannen met deze film in principe al op de lange termijn en willen hem zo lang mogelijk aanbieden.
Team ADOX
www.adox.de
www.facebook.com/ADOXPHOTO
www.instagram.com/ADOXPHOTO
[hr]
spacemishka schreef
: Ik stel mijn vraag hier. Hoe kan deze film omgekeerd worden ontwikkeld?
Groeten
Peter
Hallo Peter,
de ADOX HR-50 kan heel eenvoudig en met uitstekende resultaten worden ontwikkeld in het SCALA-omkeerproces met Photo Studio 13. PS 13 heeft hem intensief getest en was enthousiast over de resultaten. Meer hierover hier:
http://www.adox.de/Photo/hr-50-bei-studio-13-in-der-scala-entwicklung/
Daarnaast werken we hard aan een omkeerpakket voor thuisgebruikers, dat binnen afzienbare tijd (hoogstwaarschijnlijk nog dit jaar) op de markt zal komen. Blijf op de hoogte :-).
Team ADOX
www.adox.de
www.facebook.com/ADOXPHOTO
www.instagram.com/ADOXPHOTO