BarryWilkinson
Hallo,
Er staan veel interessante artikelen in de Duitse catalogus van FOTOIMPEX die Retrophotographic in het Verenigd Koninkrijk niet op voorraad heeft. Aangezien het hier waarschijnlijk om incidentele aankopen gaat, kan ik deze dan rechtstreeks vanuit Duitsland kopen?
Barry
MirkoBoeddecker
Beste Barry,
een van de belangrijkste redenen waarom we met Retro in zee zijn gegaan, is dat we geen concurrerende verzendtarieven meer konden krijgen voor zendingen naar het Verenigd Koninkrijk.
Royal Mail liet gemiddeld één op de twee pakketten zoekraken en het duurde wel negen maanden voordat ze dat toegaven. Uiteindelijk zaten zowel wij als de klant een half jaar of langer met geldverlies en zonder terugbetaling.
Een enorme ramp voor ons en de klanten.
Alle particuliere pakketdiensten lijken te worden geblokkeerd door een staatsmonopolie voor het Verenigd Koninkrijk dat in handen is van Royal Mail, als zendingen aan particulieren zijn geadresseerd. Uiteindelijk moesten we onze dienstverlening voor het Verenigd Koninkrijk stopzetten of een lokale distributeur vinden.
Als je Nigel van Retro vraagt naar incidentele aankopen van artikelen uit onze catalogus die hij niet op voorraad heeft, weet ik zeker dat hij iets voor je kan regelen en zullen wij de artikelen bij de volgende bulkzending naar Retro meesturen.
Groeten uit Berlijn,
Mirko
FOTOIMPEX
BarryWilkinson
Bedankt voor je snelle reactie, Mirko. Ik begrijp wat je bedoelt. De bezorging in het Verenigd Koninkrijk laat erg te wensen over.
Met vriendelijke groet
Barry