wolfkettler
Hallo,
ik zit met een paar vragen, misschien weet iemand hier iets meer van.
Allereerst: Efke 100, Fomapan 100 en 400, en Classic Pan 200 en 400: weet iemand bij welke fabrikant de situatie het meest stabiel lijkt?
Heeft iemand een mening over Maco (bestaat dat nog? Of is dat nu Rollei?) en Fortepan?
En dan nog: ik woon in Engeland – ik kan een aantal van deze films hier krijgen. Jammer dat er bij ons bijna geen losse rollen meer worden aangeboden. Ik zag net bij Retro Photographic dat ze al een tijdje wachten op levering van Classic Pan.
Classic Pan, wie produceert de camera?
Retro Photographic in Engeland en FOTOIMPEX zijn blijkbaar op de een of andere manier, wat weet ik, samengegaan, of misschien heeft de een de ander ook overgenomen. Weet iemand hoe deze samenwerking eruitziet?
Ik heb namelijk net bij Retro Photographic gevraagd wanneer Classic Pan weer beschikbaar zal zijn en het antwoord dat ik kreeg was weliswaar nog net beleefd, maar toch erg koel en – zo had ik de indruk – bijna een beetje vijandig.
Wolfgang
MirkoBoeddecker
Van: Rosalind Dear
Aan: Wolf Kettler Photography (e-mail)
Verzonden: donderdag 10 november 2005 16:45 uur
Onderwerp: Re: Classic Pan
We verwachten dat deze weer op voorraad komen, maar ik kan u niet precies zeggen wanneer – de onderhandelingen met de fabrikanten zijn nog gaande en dat is alles wat ik op dit moment kan zeggen.
Met vriendelijke groet
Nigel Dear
retro photographic ltd
Dat was het antwoord van retrophotographic.
Inmiddels kunnen we iets preciezer zijn: volgende week komt de 400 KB weer binnen. We hebben genoeg grondstof, maar er waren problemen met de verpakking.
Vandaar de vertraging.
Van de 200-serie en rolfilms hebben we sinds januari meer dan 5000 stuks op voorraad.
Alles was op elk moment leverbaar.
Groeten,
Mirko