Dit weekend was ik in Berlijn. Omdat het zo prachtig weer was, heb ik maar drie foto’s kunnen maken en heb ik mijn camera in het hotel achtergelaten.
Je zou denken dat je in het Park Inn aan de Alexanderplatz je camera gewoon op de kamer kunt laten liggen, maar blijkbaar is dat niet zo.
Mijn camera en Beli zijn weg.
Ik zou blij zijn met hulp en wie even wil kijken, kan verder lezen; bij de anderen wil ik me verontschuldigen voor de overlast.
Beli:
Gossen Lunasix 3S (dat deed pijn), in originele tas. Aan de Beli zit een vanglijn die door het oogje in de bodem van de tas loopt en aan het uiteinde een kapje heeft zoals aan de lussen van de wandelrugzakken van Deuter. Het aluminium plaatje op de achterkant heb ik ooit verwijderd voor reparatie, de oude lijm is afgeschraapt en het plaatje is nu bevestigd met secondelijm.
De adapter voor het batterijvak zit er ook bij.
Bij de knop in het midden van de schaalverdelingsschijf ontbreekt de lak, die is blank en glanst.
Camera:
Carl Zeiss Nettar, was weliswaar niet duur, maar ik ben eraan gehecht en hij is in zeer goede staat.
Hij zit in de oude fototas van Zeiss, de draagriem is aan één kant in elkaar geknoopt en de sluiting op het deksel ontbreekt. Aan de riem is ook nog een klein zakje geregen, waarin een afstandsmeter zit. Er zat een Neopan 400 in de camera.
Aangezien ook mijn deodorant en mijn wollen muts voor 5 euro zijn gestolen, denk ik dat het geen dief met vakkennis betreft (die echter wel zonder problemen de kamer binnen kon komen). Dus als iemand mijn spullen in Berlijn zou zien, laat hem me dan alsjeblieft schrijven.
Het zou een arme student heel gelukkig maken.