ChristinaJ Waar kan ik de ontwikkeltijden van de Classic Pan 100 Eco in A49 vinden? Kan iemand mij helpen? Hartelijk dank en vriendelijke groeten, Christina
cfb_de Hallo Christina, De beheerder van www.classicpan.de zal je vast en zeker via e-mail met al zijn kennis helpen. Als je een ander e-mailadres of postadres van de beheerder van de website nodig hebt: neem het bovengenoemde domein en voer het eens in op nic.de. Wees niet verbaasd waar je terechtkomt :-) Blijkbaar is er hier tot nu toe niemand die zijn diepste, meest geheime verwerkingscomplotten wil delen. Ik ook niet. Ik gebruik altijd wijwater en Efke-50 uit een voormalige Duitse stad. Bah. Zijn Efke/ADOX-gebruikers nu rechts-radicaal of zelfs "Ossi-vijandig"? Vragen over vragen. Bepalen Efke-gebruikers zelfs het volgende federale kabinet? Vragen over vragen. Voor door de staat gesubsidieerde zwart-witfotografie, broeders, naar het licht, naar de zon, Franz
Gast Franz, waar haal je Efke vandaan? Hier is het over Classicpan 100, dat is de goedkoopste film van Mirko: 10 stuks voor ongeveer 10 euro, blijkbaar uit China. Ik wilde het ook eens testen, maar wat er in de VS soms over geschreven wordt, klinkt mij als emulsiefouten in de oren en dan volstaat mijn voorraad Svema wel als ik zulke films nodig heb. Roland
Gast Christina, je kunt de gegevens van de JandC 100 Pro gebruiken. http://www.jandcphoto.com/index.asp?PageAc...ion=Custom&ID=2 is dezelfde film. Laat ons weten wat je resultaten zijn.