WolfgangMoersch Wat is Litheraten? Schiet op, Tim Rudman wacht op jullie foto’s. http://www.worldbookoflithprinting.com/
cfb_de Gegroet, Wolfgang, naar wie wil je Tim doorverwijzen? Wat staat hem te wachten? We moeten een beetje rustig blijven. Wat staat Tim te wachten als we hem onder druk zetten? [Cool, als ik dit zo doorlees. Drie talen in één zin. En dat alleen maar omdat ik geen Oldenburger dialect kan *schrijven*. Stomme school, daar moet ik Hoogduits leren en kan ik nog steeds niet met de Zwaben praten. Maakt niet uit, Robert ligt net lachend voor de computer te rollen.] :-) Ik ben net Shakespeare aan het lezen en denk aan mijn thuis, Franz
cfb_de En nog een typefout... <verwijder: "für">, <vervang door: "for" of "op">. Verdorie. Maar als je dat niet kunt schrijven, is het geen wonder dat PISA zo slecht scoort. Die rakkers moeten Duits leren, niet blowen. Eens helemaal zonder spellingregels (dat is nu eenmaal modern). En dat terwijl ik... Maar ik sta achter mijn zwakke spelling. Franz