Gast
Ik heb op 14 juli 2005 een e-mail van jullie ontvangen met de orderbevestiging. Status: "Leverbaar: 22755 ADOLIGHT 3 X INCLUSIEF 3 spiraallampen met softboxhoes - 2 stuks"
Ik moest onmiddellijk contact opnemen als de gegevens niet klopten.
Omdat de gegevens klopten, heb ik geen contact opgenomen.
Omdat de levertijd mij vandaag (25 juli 2005) te lang werd (ik heb de lampen dringend nodig), heb ik jullie gebeld.
Het voor mij verbazingwekkende antwoord: "We wachten op uw bevestiging. Zodra ik uw creditcardgegevens vind, zal ik de verzending in gang zetten."
Ik hoop dat u mijn creditcardgegevens niet in de prullenbak hebt gegooid en dat ik binnenkort de lampen kan verwachten.
Peter
MirkoBoeddecker
Hallo Peter,
Ik heb er even naar gekeken.
Ik weet niet precies hoe de bestelling bij ons is binnengekomen, maar op 14 juli is er geen bestelling geregistreerd, maar is er een offerte opgesteld. Deze was ook als pdf-bijlage bijgevoegd.
Dat doen de meisjes altijd als er iets onduidelijk is, bijvoorbeeld als er verzendkosten bijkomen, een artikel ontbreekt of er geen bindende bestelling was, enz.
Daarom stond het factuurbedrag in de e-mail ook nog op nul euro.
Goed dat je contact hebt opgenomen – dat is inderdaad een beetje misleidend geformuleerd in de e-mail als je de PDF-bijlage niet opent. Dat geldt vast ook voor anderen.
Ik ga dat meteen aanpassen.
Het is altijd lastig om een proces op te zetten waarbij geen fouten kunnen worden gemaakt.
Het pakket is trouwens vandaag verzonden.
Groeten,
Mirko
Gast
Hallo Mirko!
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de bijlage zeker gelezen. Maar omdat ik een klantnummer en factuurnummer had gevonden, heb ik er bij een factuurbedrag van 0 niets achter gezocht (of beter gezegd: ik dacht dat dit te maken had met de betaalmethode via creditcard).
Een iets duidelijkere uitleg zou wel fijn zijn, dan kunnen ook eenvoudige zielen zoals ik meteen reageren.
Ik kijk al uit naar de langverwachte lampen.
Groeten, Peter
Gast
Hallo!
Na mijn kritiek nu ook wat lof.
De lampen zijn (nadat de misverstanden waren opgehelderd) snel en goed verpakt aangekomen.
Ik ben nu erg tevreden over jullie :-)))
Groeten, Peter