Rolf-Werner
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik wilde net iets bestellen en toen was de helft van de winkel verdwenen. Hele merken, halve rubrieken... er is alleen nog maar een restje over. Opnieuw laden hielp niet...
€
Wat is er aan de hand? Een storing?
€
(En verwijder deze thread of verplaats hem als hij hier niet thuishoort, Mirko)
€
Rolf
€
MirkoBoeddecker
Bij mij ziet het er in ieder geval goed uit. Wis je cache maar eens.
Neutrino
Beste Mirko,
?
Bij mij is de helft van de winkel ook verdwenen. Er worden nu voornamelijk alleen nog maar ADOX-producten getoond. Films van Kodak, Fujifilm enz., allemaal weg. Hetzelfde geldt voor de chemie. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ook op het bekende Analogforum wordt hierover gespeculeerd.
Rolf-Werner
Bij mij is het net zo, bijna alleen maar ADOX. Het zijn wel goede artikelen, maar toch een beetje eenzijdig :)
€
Oké, cache leegmaken. Gedaan. Helpt niet.
€
En nu?
Neutrino
Het gaat waarschijnlijk gewoon om een softwarefout. Ik denk dat de mensen van FOTOIMPEX dit uiterlijk morgen zullen hebben verholpen. Mirko heeft het misschien niet eens gemerkt, aangezien hij sowieso altijd alleen maar oog heeft voor zijn mooie ADOX-producten. ;-)
fingerprinz
Hetzelfde vanuit Zwitserland bekeken: alleen nog ADOX- en Kodak-films in de winkel.
truando
Hallo Fingerprinz van onepicaday :)
€
Gisteren alleen AdOX-producten, vandaag helemaal niets meer...
MirkoBoeddecker
Jullie hebben gelijk, IK had de cache moeten wissen, maar IK maak geen fouten, dus heb ik dat niet gedaan? :-)
€
We zijn ermee bezig. Het heeft niets te maken met ADOX versus niet-ADOX, maar meer met het feit dat de fout op een gegeven moment optreedt en de artikelen in de categorieën alfabetisch zijn gesorteerd...
MirkoBoeddecker
In de Engelse winkel staat een back-up van 5 mei – daar kun je weer alles bestellen wat tot dan toe online stond. Aan de Duitse versie werken we nog...
MirkoBoeddecker
Zo, nu is de Duitse winkel er weer :-)
Neutrino
Fijn dat alles nu weer werkt! :-)
Rolf-Werner
Ja, geweldig! Ik ga het meteen bestellen! :)
€
Rolf
€
Oeps, of het nu nog voor Pinksteren aankomt? Ach, maakt niet uit, er zat toch al genoeg voorraad bij voor de zomer... ;)