MirkoBoeddecker
...en de post heeft actie ondernomen.
We kunnen dus de verzendkosten handhaven (ook naar het buitenland) en toch weer via de post verzenden.
Vanaf nu worden, op veler verzoek van klanten, alle pakketjes weer met de gele busjes bezorgd.
Enige nadeel: de rembourszending is duurder omdat de postbode aan de deur 2 euro extra incassokosten in rekening brengt.
Bestel dus liever met vooruitbetaling.
Groeten,
Mirko
MehmetCati
:)
.....nou ja, als er überhaupt iets bij mij aankomt.
Het maakt me niet uit of het geel of bruin is (UPS of de post).
Mijn laatste bestelling duurt toch wel erg lang..........
Met ongeduldige groeten
Mehmet
MirkoBoeddecker
Mehmet,
we hebben je pakket op 1 juli 2005 ingepakt.
Het spijt me dat het nog niet is aangekomen.
De reden ligt voor de hand: het ligt nog steeds bij de uitgaande goederen - de post heeft natuurlijk eerst "vergeten" het bij ons op te halen en gisteren kwam de gewone pakketbezorger langs en toen hij de berg met pakketten zag, maakte hij zich uit de voeten en zei dat ze dat met een vrachtwagen moesten komen ophalen....
Aha, jaaaaa, maar dat was in 2004 ook al zo......
Maar dat is nu allemaal opgelost – het gaat vandaag nog op de post.
Dat zijn "aanloopmoeilijkheden".
Groeten,
Mirko
cfb_de
Tja, soms zijn de processen bij grote bedrijven toch wel wonderlijk :)
Met vriendelijke groeten,
Franz
MehmetCati
Hallo Mirko!
Hartelijk dank voor je antwoord.
Ik moest gewoon even een beetje zeuren, want ik had vorige week maandag al bij jullie besteld (dan voel ik me gewoon beter en maak ik me er niet meer zo druk om). Ik wacht altijd vol spanning op de bestellingen.
Ik heb jullie al een paar e-mails gestuurd en jullie een beetje achter de broek gezeten.
Het is gewoon vervelend als er steeds een aantal dingen tegelijk niet lukken (eerst was alles leverbaar, toen toch niet, toen heeft jullie bank pas na 4 dagen het bedrag bijgeschreven, enz. enz.).
Maar jullie hebben me ter troost twee films cadeau gedaan.... :rolleyes:
Voor de rest
HEITER WEITER
Mehmet
MirkoBoeddecker
Mehmet,
Helaas moet ik ook bij punt 2 sorry zeggen.
Zoals in grote letters op onze homepage staat, heeft Telekom ons de stekker eruit getrokken omdat we wilden overstappen naar de schattige Allice (Hansanet), omdat ze zo vriendelijk lacht op de posters en bovendien sneller en beter is (hebben jullie die eigenlijk ook in het westen?).
Het uitschakelen ging prima bij Telekom, maar het weer aansluiten voor Alice, daar hapert het.
Waarschijnlijk is Robert verliefd geworden op die kleine bij T-Online en heeft zij hem afgewezen vanwege zijn rare kapsel of zo :rolleyes:
Om een lang verhaal kort te maken: geen internet van woensdag tot vrijdag, want vrijdag hebben we het heft toen zelf in handen genomen, zoals vroeger, en een gat in de muur naar de buren geboord en sindsdien sponsoren de Luxfotografen (www.lux-berlin.de) ons vriendelijk met een datastroom.
Robert T-Online is nog steeds mopperend aan zijn lijn aan het sleutelen, dus hebben we momenteel ook een ander faxnummer (030 28599083) en is het nog later bezet.
En daardoor konden we pas vrijdag boeken wat mogelijk al dinsdag was binnengekomen.
Dit zal niet meer gebeuren – beloofd. Voor toekomstige Telekom-rampen hebben we nu vier gaten van 12 mm in dikke Rüdersdorfer prefab-betonplaten en een eenzame noodvoedingskabel.
Mirko
@Franz,
ja ja, de grote bedrijven en hun eigenaardigheden. Voeg daar nog een monopolie aan toe en we zitten met de gebakken peren.
ThomasHoppe
Hallo Mirko,
en als het met de post dan lukt, kun je je privéberichten wel eens bewerken. Deze zaak duurt waarschijnlijk al langer dan de bestelling van Mehmet. Of reageer je alleen op discussies?
MirkoBoeddecker
Hmmm....wat is een privébericht eigenlijk?
Ik beantwoord hier op het forum natuurlijk geen "individuele vragen" over bestellingen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Daar zijn de meiden van info@FOTOIMPEX.de voor.
De twee dingen die ik hier heb aangekaart, zijn voor iedereen van belang, omdat alle bankboekingen van woensdag tot en met vrijdag zijn blijven hangen vanwege dat Telekom-gedoe en alle pakketten, ook die de post van vrijdag tot vandaag niet heeft opgehaald :rolleyes:
Groeten,
Mirko
MehmetCati
Hallo Mirko!
Het is je vergeven ;)
Ik ken die stress met Telekom ook als particuliere gebruiker. Een echte nachtmerrie.
Het “mooiste” is dat ze echt “virtuele” medewerkers hebben.
Bij problemen voer je de correspondentie met mensen die in het echte leven helemaal niet bestaan.
Die nemen gewoon willekeurige fantasienamen. Je moet dan maandenlang steeds weer met nieuwe virtuele personen corresponderen, elke keer opnieuw de feiten uitleggen, enzovoort, totdat je met hulp van een medewerker van een telecomwinkel en een advocaat te weten komt dat die mensen helemaal niet bestaan en je nu je geld terugkrijgt, enzovoort, enzovoort, enzovoort, enzovoort.
Maar dat hoort hier nu niet thuis.....
(Trouwens, een ander geval: bij mij duurde het drie maanden om een normale ISDN-aansluiting te krijgen na de verhuizing. Toen hebben die idioten me een Business ISDN in rekening gebracht en wisten ze vervolgens niet hoe dat had kunnen gebeuren).
Dus, ik leef met je mee.
Ik heb al eeuwen niet meer op de homepage gekeken.
Ik kijk ofwel in jullie catalogus of ga direct hier naar het forum...
En wees gerust, ik zou ook zo een trouwe klant zijn gebleven :) .
Voor de rest
HEITER WEITER
Mehmet
P.S.:
Allice ken ik helemaal niet.
Ik woon hier tussen München en Augsburg.
Hier (op het platteland) ben je al blij als je niet zelf hoeft te trommelen en de buurman 30 km verderop misschien een telefoon heeft :rolleyes: daar heeft men nog nooit van Allice gehoord (tenzij de aardige waardin in de "Geierhof" zo heet...).
Gast
Hamburg heeft allice, en dat is maar goed ook ;-)
Mijn medeleven gaat uit naar iedereen die nog "online moet leven".
Groeten
Martin