ChristinaJ Hallo, kan ik dat ergens krijgen? Ik heb al een tijdje een verpakking in huis, maar op de een of andere manier ben ik de bijsluiter kwijtgeraakt. (Ik meen me te herinneren dat er wel een bij zat!) Hartelijk dank en vriendelijke groeten, Christina
MirkoBoeddecker Heb je de witte verpakking niet meer, maar alleen nog de zwarte fles? De gebruiksaanwijzing stond op de verpakking gedrukt. http://www.adoxfilm.de/html/lux_liquide.html Groeten, Mirko
ChristinaJ Hartelijk dank. Ik dacht dat er nog een bijsluiter bij zat. Maar nu heb ik een probleem, want de fles staat al ongeveer 2 weken op kamertemperatuur... Voorheen stond hij in de kelder bij ongeveer 10-15 °C.... Is de emulsie nu bedorven? Kan hij gaan schimmelen of wat gebeurt er als hij zo warm wordt bewaard? Hartelijk dank en vriendelijke groeten, Christina
uworischki Twee weken bij kamertemperatuur zullen de fles waarschijnlijk niet bederven, maar ik zou hem op een gegeven moment toch maar in de koelkast zetten. Tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen gehad met emulsies die 1 à 2 weken bij kamertemperatuur zijn bewaard. Uwe
PeterVolkmar Hallo, hier is een link naar een mooi voorbeeld van dit (of iets soortgelijks): Michael von der Lohe . Zijn die in het origineel ongeveer 40 x 60 cm groot? Groeten, Peter