Wat de prijs betreft: helaas te laag – goed voor jou, slecht voor mij (ik wil net een Op. 6 verkopen omdat ik ben overgestapt op Magnifax, maar zelfs voor 100 euro wil niemand hem hebben...).
Wat de uitbreidbaarheid betreft: ja, zowel de kleur- als de contrastwisselkop passen!
Roman
Hallo Roman,
Ik heb nog niets gekocht. Ik volg het alleen op eBay en wacht af hoe hoog de prijs wordt opgedreven. Misschien zou ik ook kunnen besluiten om die van jou te kopen, ik zou alleen moeten weten wat er allemaal bij zit en wat de staat is. De Opemus die op eBay staat, staat op een zolder en de verkoper lijkt er geen flauw benul van te hebben. Ik koop liever een apparaat van iemand waarvan ik weet dat het in orde is.
Ik had ook nog de exacte benaming nodig.
mvg
orxmorx
Hallo!
Het gaat om een 6a (dus filterlade, metalen plateau) met condensorkop, in goede staat (alleen de basisplaat is wat vlekkerig); ik zou er nog een paar glazen maskers voor het plateau bij doen (voor KB en MF), evenals een tweede, ouder metalen plateau uit een Opemus 5, dat echter ook in de Op. 6 past. Ik had een prijs van 100 euro in gedachten – en ik weet dat ze op eBay vaak voor minder dan de helft worden verkocht, maar eerlijk gezegd houd ik hem dan liever zelf dan hem te versnipperen.
Daarnaast heb ik er nog een Color-3-kleurenmengkop bij, maar niet met de originele transformator, maar met een van FEM; die zou ik ook verkopen voor, laten we zeggen, 50 euro.
En nu komt het addertje onder het gras: ik woon in Wenen, Oostenrijk, dus verzending naar Duitsland zou waarschijnlijk behoorlijk duur uitvallen (ruw geschat zeker 35 tot 40 euro, het ding is immers zwaar en niet bepaald compact te verpakken). Dus waarschijnlijk niet zo interessant voor jou?
Roman
PS: Ik heb ook nog een gloednieuwe fijnafstelknop te koop – die ik hier bij Mirko heb gekocht kort voordat ik de Magnifax op de kop tikte – daar zou ik 10 euro bij doen…