Gast
Hallo,
Ik heb de catalogus nu bekeken en daarbij rijzen bij mij de volgende vragen:
1. Fomapan-vlakfilm 4x5" staat vermeld als "In voorbereiding". Wanneer kan men ervan uitgaan dat deze leverbaar is?
2. Classic Pan vlakfilm 4x5": daar staat 25 vellen voor 8 euro, 100 vellen voor 56,84 euro. Dat klopt toch niet...
Met vriendelijke groeten.
anthony
MirkoBoeddecker
Foma probeert ons te bedriegen en vraagt van "de rijke Duitsers" weer eens zo’n 33% meer voor de "nieuwe" 4x5" vlakfilm dan van andere klanten (bijvoorbeeld in de VS).
Dat is altijd zo’n spelletje met Foma. Ze proberen het eerst, en als je na een jaar nog niets hebt besteld, zijn ze bereid om opnieuw te onderhandelen.
We waren eigenlijk van plan om ze zo lang "aan het lijntje te houden" totdat ze met een haalbare prijs over de brug komen.
Maar als jullie het per se willen en bereid zijn om voor 4x5" aanzienlijk meer te betalen dan voor andere films, zouden we een bepaalde hoeveelheid kunnen bestellen.
Onze kansen om een eerlijke prijs te bedingen, verdwijnen dan echter en we zullen waarschijnlijk voor altijd qua prijs achterblijven :-(
Classic ECO: dat zou een prijs voor 10 moeten zijn. Dus 10 pakjes = 250 vellen ;-)
Nu begrijp ik waarom niemand dit heeft besteld ;)
Bedankt voor de tip ;-)