Gast
Witam,
odziedziczyłem stary aparat Agfa Rapid, w którym znajdował się jeszcze naświetlony film. Chciałbym ten film wywołać. Jak dotąd nie znalazłem jednak nikogo, kto znałby się na tym materiale filmowym. Dodatkowym problemem jest z pewnością to, że film mógł być poddany naświetlaniu już 15–20 lat temu.
Kto może mi pomóc? Gdzie znajdę specjalistę, który wywoła tę kliszę?
Sam mam tylko skromne domowe laboratorium do wywoływania czarno-białych zdjęć i nie znam się na kolorach. Poza tym powiedziano mi, że raczej nie jest to klisza C41, a raczej C-22 lub coś innego, czego już dawno nie ma w sprzedaży.
Pozdrawiam
Martin
Abi
Cześć Martin,
aby ktoś z forum mógł Ci pomóc, musisz najpierw podać, o jaki rodzaj filmu chodzi.