AndreHamburg
Hoi!
Weet iemand of er voor het podium van de Opemus6 een masker of lijst voor diahouders bestaat?
Ik heb mijn zwart-witnegatieven in diahouders zitten en ik zou ze er liever niet weer uit willen peuteren om ze eruit te halen...
Bedankt voor de tips,
Andre
MirkoBoeddecker
Andre,
hoe zijn de negatieven in vredesnaam in de dia-houders terechtgekomen??
Ik geloof dat er ooit zo’n kant-en-klaar systeem bestond, maar ik heb het al jaren niet meer gezien.
Vallen ze er gewoon doorheen als je ze zonder glas erin legt?
Groeten,
Mirko
AndreHamburg
Hallo Mirko,
Ik heb de negatieven in de diahouders gestopt omdat ik ze zo supergemakkelijk kan scannen en ik vind het archiveren in de diamagazijnbakjes ook wel handig.
Als ik het onderste glas eruit haal, kan ik de kadertjes gewoon op de verstelbare maskers leggen. Het zit weliswaar niet vast, maar het zou kunnen werken?! Dat complete platform waar je het over hebt, zou natuurlijk ook leuk zijn! Misschien wil iemand dat wel kwijt of weet iemand een link?
Ik heb trouwens de afgelopen dagen mijn kerstinkopen bij jullie in de winkel gedaan en vond het weer eens echt "berlin-FOTOIMPEX"-leuk bij jullie!
Dat waren nog eens tijden toen je 's middags even snel op de hoek van de Friedrichstraße een Foma kocht en in de "Kruschecke" zulke gekke dingen vond om aan te draaien en mee te friemelen :-)
groetjes,
Andre