Gast
Hallo,
Is er dun fotopapier verkrijgbaar?
De trend gaat toch duidelijk in de richting van kartondiktes.
Ik kon in de catalogus niets vinden.
Bedankt, Jakob
Gast
Hallo,
Ja, er is ook dun papier. De Fomaspeed-variant is het dunste PE-papier dat ik ken. Van baryt heb ik geen idee, maar waarschijnlijk kun je je daarbij grofweg op het gewicht baseren (licht = dunner).
Ciao, Micha
Gast
Hoi Jakob,
Er is ook nog de Fomaspeed 412, op een 70 g-drager. Als documentpapier om "direct in boeken te binden", verder hetzelfde als de andere variant.
Groeten
Martin
Gast
Correctie:
Sorry, de 412 is niet in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar, maar alleen in de standaardversie, en ik heb gezien dat hij uit de nieuwe catalogus is gehaald, maar niet van de website.
Daarom herhaal ik even Mirko’s standaardantwoord bij dit soort situaties:
“Bellen en zeuren.”
Groeten
Martin
MirkoBoeddecker
Ja, alles is op voorraad.
We kunnen dun barietpapier leveren, maar niet meer in alle gradaties en afwerkingen.
We hebben in de winkel ook "kinderpapier" voor kleuterscholen en scholen.
Dat is 7x10 cm groot, normale gradatie, met een glanzend oppervlak en in papier- of kartondikte.
Prijs per pakje van 100 velletjes: 3,00 / 3,48 EUR
Mirko
Gast
Bedankt voor de reacties
Hebben jullie de Fomaspeed 412, op een drager van 70 g, op voorraad?
Zijn de prijzen ergens te vinden?
En wat maakt het "kleuterschoolpapier" zo goedkoop, afgezien van het formaat?
Jakob
MirkoBoeddecker
Fomaspeed 412: ongeveer 20% duurder dan gewone Fomaspeed.
Kinderpapier: dit is restmateriaal. Dat wil zeggen: het papier dat wordt gemaakt van de snijresten van de grotere formaten.
Qua kwaliteit maakt dat echter niets uit. Een jumbo-fotopapierrol is tenslotte geen koe :rolleyes:
gerrikruppi
Hallo,
Waar kan ik dat dunne fotopapier dan bestellen? Kun je me helpen? Ik heb het besteladres nodig. Stuur het alsjeblieft naar: (e-mailadres verwijderd vanwege spamgevaar)