Gast
Hallo Mirko!
Ik help momenteel een kennis bij het inrichten van een donkere kamer, en hij heeft net een tweedehands Magnifax 4 met Color 3-kop gekocht – alleen ontbreekt de lensprintplaat, en in jullie nieuwe catalogus staan daar geen prijzen voor vermeld. Zijn die momenteel niet verkrijgbaar, of is dat jullie gewoon ontgaan? Hij wil namelijk binnenkort een bestelling bij jullie plaatsen met de benodigde basismaterialen en dan meteen ook de plaat meebestellen...
Roman
MirkoBoeddecker
Roman,
download de nieuwste pdf-versie maar eens. Daarin staat al meer informatie.
We blijven alles leveren, maar de drukkosten voor de catalogus zijn erg hoog en de Meopta-pagina’s leveren (vanwege de vele tweedehands aankopen trouwens :-) geen winst op. Er komt dus in de toekomst waarschijnlijk een volledige pdf-catalogus en een gedrukte versie die tot de essentie is teruggebracht.
De printplaten zijn binnen en leverbaar. De prijs is hetzelfde als 10 jaar geleden (oude catalogus).
Mirko
Gast
Mirko,
ik had precies daar (in de online catalogus) gekeken (ik heb helemaal geen gedrukte versie...), en precies daar (pagina 51) staan geen prijzen vermeld – misschien hebben jullie dat over het hoofd gezien...
Roman
MirkoBoeddecker
Hoi Roman,
Ik zal het nakijken. Heb je de oude catalogus nog?
Zoals gezegd: de prijs blijft hetzelfde.
Groeten Bedankt,
Mirko