skahde
Hallo,
ik zou graag een ruilactie voor afdrukken tussen de lezers van het forum opzetten.
Het werkt als volgt: onder de deelnemers worden in een vaste volgorde 4-6 afdrukken rondgestuurd die voorbeelden van eigen werk laten zien. Voorbeeld: bij 6 deelnemers (ABCDEF) stuurt iedereen zijn werkvoorbeeld naar de deelnemer met de volgende letter en krijgt in ruil daarvoor per e-mail feedback op deze afdrukken. Vervolgens, indien mogelijk binnen een week, gaat de afdruk op reis naar de volgende letter (of van F weer naar A). Het spel loopt door totdat iedereen zijn afdrukken terug heeft.
Ik zou het aantal deelnemers beperken tot 6 (bij grotere belangstelling kunnen er meer ringen worden geopend), zodat een ronde binnen een overzichtelijke tijd is doorlopen. Ik zou graag op 19-09-04 van start gaan.
Voorstel voor het formaat: alles wat in een Maxi-pakket past. Dat is 35,3 x 30 x 15 cm
500 g voor 1,53. Begeleidende brieven zijn volgens de post toegestaan, het transport duurt alleen langer dan bij de briefformaten. Geen inhoudelijke beperkingen voor de foto's, het moet alleen een zelf vergrote zwart-witafdruk zijn. Vermeld op de achterkant de technische gegevens (materiaal en wat je belangrijk vindt, jaar van opname, jaar van afdruk, andere suggesties?), auteur, adres, eigen opmerkingen.
Wie doet er mee? Post hier of, nog beter, stuur een e-mail naar nasseplanke@narrengold.de. Aanmeldingen graag uiterlijk 08-09-04.
Groeten
Stefan
skahde
Hallo,
tot nu toe heb ik precies één reactie ontvangen. Jongens en meisjes, gaan jullie niet meedoen? :-D
Stel je eisen niet zo hoog, afdrukken zijn voldoende. Je kunt in ieder geval veel leren door afdrukken uit te wisselen.
Ik verleng de aanmeldingsdeadline tot 19-09-04. De nieuwe startdatum zou 26-09-04 zijn.
Groeten
Stefan