Gast
Hallo,
Ik heb zojuist uw Amerikaanse website bekeken en zag dat u daar 620-rolfilm aanbiedt. Is die ook in Duitsland verkrijgbaar?
Ik heb een aantal camera's voor deze film en heb geen zin om de spoelen steeds met een schaar te bewerken, wat immers niet helemaal zonder gevaar is (lichtinval; op mijn vingers kan ik wel letten).
Met vriendelijke groeten,
Werner
MirkoBoeddecker
Hallo Werner,
De verkoopafdeling heeft het project op de planning staan, maar het bevindt zich nog in de testfase.
De eerste films zouden over ruim een week beschikbaar moeten zijn.
We zijn ook van plan een film van 116 mm te introduceren. Aangezien we daarvoor echter speciale spoelen moeten laten spuitgieten, duurt het nog even; bovendien zou de commerciële calculatie het project nog wel eens de wind uit de zeilen kunnen nemen.
Met vriendelijke groeten,
Mirko
Gast
FOTOIMPEX,
Ik zie dat jullie nu een aanbieding hebben voor 620-rolfilm met gefreesde spoelen, maar hoe zit het dan met de twee zijdelingse geleiders voor het filmtransport? Die zijn bij 620-film normaal gesproken toch smaller uitgevoerd. Kan de film überhaupt worden getransporteerd als de "FOTOIMPEX-spoel" als geleiderspoel fungeert?
Werner
MirkoBoeddecker
Hallo Werner,
Meestal werkt het wel.
Als dat niet het geval is, moet je de IMPEX-spoel alleen als zenderspoel gebruiken en de originele weer terugplaatsen.
We zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een adapteroplossing.
Groeten,
Mirko