MirkoBoeddecker Hallo forumleden, aangezien er steeds meer berichten en ook reacties per bericht bijkomen, heb ik het aantal weergegeven berichten per pagina verhoogd. Er zijn natuurlijk geen oude berichten verwijderd, toch? Mocht dit voor iemand problemen opleveren (langere laadtijden enz.), laat het dan weten! We zitten hier tenslotte met onze hogesnelheidsverbinding op de Byte Wolk :) Mirko 10-5-2005
Gast >> Er zijn toch zeker geen oude berichten verwijderd, of wel? Dat hoop ik van harte. Maar in ieder geval zijn er wel discussies in stukken gehakt en onherkenbaar verknoeid, om niet te zeggen verminkt, of erger nog, UIT HUN CONTEXT GEHAALD, en je weet zelf hoe erg dat is. Ferdinand
Gast Bij mij staat alles nog wel in de juiste volgorde (niets is door elkaar gehaald of zo), maar ik vond het vroeger beter – toen hoefde je bij lange discussies niet door alles heen te scrollen, maar kon je meteen verder bladeren... Roman
MirkoBoeddecker Hoi Roman, Je kunt trouwens ook rechtstreeks naar het laatste bericht gaan via de link in het overzicht rechts boven de naam van de schrijver. Mirko
MirkoBoeddecker Ik heb het even teruggebracht naar 10. Anders wordt het echt een beetje onoverzichtelijk... Mirko