Hallo allemaal.
Zoals sommigen van jullie al weten, ben ik al een tijdje in de ban van het GF-virus. Ik baal er echt van dat ik er niet eerder mee ben begonnen. Het vervelende was alleen dat er niet veel informatie in het Duits over dit onderwerp te vinden is. Daardoor stel je op allerlei forums domme vragen die eigenlijk heel eenvoudig te beantwoorden zijn. Omdat ik toch al een eigen site heb en nog een .de-domein over had, heb ik de vrijheid genomen om een
www.grossformatfotografie.de-site te maken en daar eerst een forum op te installeren. Dit forum is niet bedoeld als concurrentie voor de bestaande forums, maar alleen als aanvulling. Hier gaat het gewoon om de specifieke problemen van GF-fotografen. Natuurlijk is iedereen van harte welkom op deze site. We willen daar echter niet alleen een forum laten draaien, maar iedereen die met vlakfilms werkt, heeft de mogelijkheid om een portfolio over zichzelf aan te maken.
Maar genoeg geschreven nu.
Ik hoop op een levendige deelname, zodat we binnenkort een degelijke informatiebron voor grootformaatfotografen in het Duitstalige gebied ons eigen kunnen noemen.
Veel grootformaatgroeten
Jullie Micha