Gast
Hallo allemaal,
De herfst staat voor de deur en daarom dacht ik dat een iets minder zomers ontwerp nu wel goed zou zijn voor het forum.
Als het jullie niet bevalt, veranderen we het weer terug.
Groeten
Mirko
cfb_de
Toch past een beetje meer donkerblauw wel bij het bedrijf en die digitaal bewerkte blauwtint ziet er best goed uit.
Met vriendelijke groeten,
Franz
Gast
De kleur is eigenlijk best mooi. Wat dacht je ervan om nog een paar onderwerpen toe te voegen, zodat men zich beter kan oriënteren? Bijvoorbeeld: vragen over filmemulsies; vragen over vergroters...
dan kan men zich misschien wat beter wegvinden.
Groeten, Micha
MirkoBoeddecker
Bedoel je dat we de onderwerpen moeten verplaatsen?
Dan gaan de auteurs van de berichten weer klagen dat we op de meest vervelende manier invloed uitoefenen...
Mirko
micha
Nee, gewoon wat overzichtelijker maken. Nu gaat het nog wel met het aantal berichten, maar hoe ziet dat er over een jaar uit? Dan zijn er 100 topics over efke 25 en 57 over baryt en… Ik heb gewoon zo’n idee…
Gooi me er toch niet meteen uit
Micha
MirkoBoeddecker
Micha,
Van 'afbreken' is geen sprake.
Ik snap het alleen nog steeds niet.
Als ik iets verander, wordt er meteen gezegd dat ik invloed zou uitoefenen.
Maar je bezwaar is terecht.
Oudere onderwerpen zouden eigenlijk samengevat kunnen worden.
Ik zal er eens over nadenken...
Mirko
Gast
Hallo Mirko,
Ik denk dat Micha eigenlijk hetzelfde voor ogen heeft als wat jij al bedacht had. Een kennisbank of een FAQ-gedeelte waar je even iets kunt opzoeken als je snel iets nodig hebt en niet alle oude discussies wilt doorzoeken. Voor de rest vind ik het eigenlijk prima zoals het nu is, want ik kijk meestal bijna dagelijks even of er iets interessants is gepost en zolang het verkeer niet zo hoog is, kun je, in tegenstelling tot op andere forums, alles goed bijhouden.
Groeten, Sven.